חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

נפתחה תחנת צילום להנפקת רשיונות נהיגה

 

חדש במודיעין: תחנת צילום לרשיונות נהיגה והנפקת טפסים לנהגים חדשים. מחזיק תיק התחבורה, מיכאל חרל"פ: בקרוב חוזרים מבחני התיאוריה לעיר

 

בטקס חגיגי נפתחה אתמול, ב', תחנת צילום ממוחשבת להנפקת רישיונות נהיגה וטופסי בקשה לרישיון נהיגה חדש. התחנה הממוקמת בחנות "אופטיקליק" במודיעין סנטר תחסוך זמן נסיעה לערים אחרות לקבלת השירות.

את התחנה מפעילה חברת "טלדור", זכיינית משרד התחבורה, להפעלת תחנות צילום בכל הארץ. חנות "אופטיקליק", בהנהלת אבי בן שטח, נבחרה לתת את השירות בעיר מודיעין מכבים רעות.

לטקס הפתיחה הגיעו ראש העיר משה ספקטור, סגנו מחזיק תיק התחבורה מיכאל חרל"פ, מ"מ חיים ביבס, סמנכ"ל בכיר לתנועה במשרד התחבורה - עוזי יצחקי וסמנכ"ל חברת טלדור - חיים סלע.

חרל"פ: "היה לנו מאוד חשוב שהתחנה תפתח בעיר כדי לשפר את השירות, הנגישות והזמינות לתושבים".

נהגים ותיקים המקבלים הנחיה להצטלם מחדש לרישיון הנהיגה יכולים מהיום לגשת לחנות "אופטיקליק" במודיעין סנטר לקבל את השירות וכך גם נהגים חדשים שצריכים להוציא טפסי בקשה לרישיון נהיגה. השירות אינו כרוך בתשלום.

בנוסף מסתבר כי משרד התחבורה מתכנן לחדש בקרוב את מבחני התיאוריה בעיר שהופסקו לפני כמה חודשים. חרל"פ: "הגענו להסכם עם משרד התחבורה על חידוש מבחני התיאוריה בעיר החל מחודש מאי". את השירות תיתן חברת טלדור ובשלב זה עדיין לא הוחלט סופית היכן הם יתקיימו.

תחנת צילום רישיונות נהיגה. חנות אופטיקליק, קומה ב', מודיעין סנטר.
טלפון: 08-9720649.
שעות פתיחה: ימים א' - ה' בין השעות 09:00 - 20:00. יום ו' - 09:00 - 14:00.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות