חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הישגים לסייפים באליפות ישראל

 

בסוף השבוע האחרון השתתפו הסייפים הצעירים של מועדון הסייף המקומי ”סייפי מודיעין” באליפות ישראל לקדטים וחזרו עם מדליית זהב ומדליית ארד ואף קטפו את המקום השני באליפות ישראל לקבוצות.

 

הישגים לסייפים באליפות ישראל

יותר מ-200 סייפות וסייפים מכל רחבי הארץ מילאו את היכל הספורט ’לידר’ בגני תקווה, כשהגיעו להתחרות באליפות ישראל בסייף. כשהם לבושים בחליפות סייף לבנות ומסכת מגן, התמודדו ביניהם המשתתפים בסגנון הדקר האולימפי על האליפות. בתום סבב קרבות היו אלה סופיה ויינברג, אדם דיינוב ורון גרצמן ממועדון הסייף העירוני "סייפי מודיעין" הפועל בהדרכתם של ויקטור גלז ודמיטרי פודולסקי, שחזרו הביתה עם מדליות.

סופיה ויינברג תפסה את ראש הפודיום כשזכתה במקום הראשון בבנות וקטפה את התואר אלופת ישראל בדקר עד גיל 17. חברה למועדון, אדם דיינוב זכה במקום השלישי בבנים ובמדליית ארד. רון גרצמן גם הוא ממועדון הסייף המקומי זכה במקום השישי וחזר הביתה עם מדליה. הישגים אלו של צעירי המועדון מצטרפים להישג מרשים שרשמה בשבוע שעבר יאנה בוטביניק שזכתה במקום הראשון באליפות ישראל לבוגרות. 

המאמנים, ויקטור גלז ודמיטרי פודולסקי: " אנחנו גאים בסייפים והסייפות שלנו שעבדו קשה לאורך השנה הלא פשוטה שהייתה לנו ונוכחו לגלות שהעבודה הקשה משתלמת. יפה לראות שלצד ההישגים המשמעותיים של יאנה לאורך השנים צומח כאן דור חדש במועדון הן בבנים והן בבנות שבזכות עבודה קשה מגיעים להישגים יפים גם בתחרויות חשובות ומאתגרות כמו אליפות ישראל ועל כך כל הכבוד."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות