חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

איך נבחר תיק לילדים שעולים לכיתה א`?

 

הילד שלכם עולה בקרוב לכיתה א’? מוטב כי תתחילו את ההכנות מוקדם ככל האפשר, ולא תחכו לרגע האחרון. ההכנות לקראת כיתה א’ מרגשות גם אתכם וגם את הילד עצמו, מדובר על ציון דרך משמעותי

 

הילד שלכם עולה בקרוב לכיתה א’? מוטב כי תתחילו את ההכנות מוקדם ככל האפשר, ולא תחכו לרגע האחרון. ההכנות לקראת כיתה א’ מרגשות גם אתכם וגם את הילד עצמו, מדובר על ציון דרך משמעותי. מה אתם צריכים לרכוש עבור הילד לקראת השנה הקרובה? האמת היא שיש לא מעט דברים שונים שחובה לקחת לכיתה א’. אך בחירת ילקוט לבית הספר היא הבחירה הראשונה שאותה תצטרכו לעשות. תוכלו למצוא הרבה מאוד ילקוטים שונים, ולכן האחריות שלכם תהיה לבחור את הילקוט הנכון ביותר. מהו הילקוט האידיאלי לילד שעולה לכיתה א’?

ילקוט עם מספיק מקום

בכיתה א’ הילדים אמורים לקחת איתם לא מעט דברים לבית הספר. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לחפש אחר ילקוטים שיש בהם מספיק מקום עבור הציוד הדרוש. תיקים קטנים לרוב יהיו כאלה שיגבילו מאוד את הילד כאשר הוא ירצה להשתמש בהם. בשונה מתלמידים בכיתות אחרות, בכיתה א’ ישנה חשיבות רבה להגיע עם כל הציוד לבית הספר. מהסיבה הזאת אנו מציעים לכם לחפש תיקים עם מקום רב, כך שלא תהיה אף מגבלה. הילד מבחינתו יצליח להכניס לתוך התיק את כל הציוד שאיתו הוא אמור להגיע לבית הספר.

מחיר בהתאם לתקציב

על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עליכם לדעת מהו התקציב שלכם. הרי בתור הורים, ישנו סיכוי סביר כי יהיו לכם עוד ילדים בכיתות אחרות, וגם להם תצטרכו לרכוש ציוד. אנו מציעים לכם להבין מהו התקציב שעומד לרשותכם לטובת ביצוע הרכישה. כיום תוכלו למצוא ילקוטים במחיר כזה ואחר, ולכן השוואת מחירים יכולה להיות חשובה במיוחד. המטרה הסופית היא שתוכלו לדעת כי רכשתם לילד תיק איכותי במחיר שתוכלו לעמוד בו.

האיכות והעמידות של התיק

אינכם צריכים להיות מומחים גדולים על מנת להבין אילו ילקוטים איכותיים יותר או פחות. אנו מציעים לכם לבחון את האיכות ואת העמידות של הילקוט עוד לפני שתרכשו אותו. כך הילקוט עצמו יחזיק זמן רב, והילד לא יצטרך להחליף אותו באמצע השנה. ישנם ילקוטים שיכולים להחזיק מעמד יותר משנה אחת, והילדים משתמשים בהם שנתיים ואף יותר. לכן תשימו את העניין הזה כעניין שאותו תהיו מוכרחים לבחון, אל תרכשו ילקוט בידיעה שהוא לא באיכות הנדרשת.

התמיכה של התיק בגב

אם לא רכשתם ילקוט טרולי, יהיה עליכם לבחון את התמיכה של הילקוט בגב. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו הילד ישבור את הגב בכל פעם שהוא ילך לבית הספר. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של ילקוטים שמספקים תמיכה אידיאלית לגב. המשמעות היא שלא כל המשקל של התיק יהיה מופנה לגבו של הילד. לעיתים הציוד הרב שנמצא בתוך התיק גורם לו להיות כבד בהרבה, אפילו יותר כבד מהילד עצמו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות