חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עיר העתיד: מה צריך לדעת לקראת מעבר הדירה?

 

יש לנו המון סיבות טובות לעבור דירה. זו יכולה להיות היציאה הראשונה מבית ההורים אל דירת הסטודנטים, וזה יכול להיות גם צעד ראשון בדרך להעמקת הזוגיות החדשה. אולי המשפחה עומדת להתרחב ואולי קיבלתם משרה מצוינת עם שכר גבוה שמאפשר לכם להתפנק בדירה יפה ומטופחת יותר.

 

יש לנו המון סיבות טובות לעבור דירה. זו יכולה להיות היציאה הראשונה מבית ההורים אל דירת הסטודנטים, וזה יכול להיות גם צעד ראשון בדרך להעמקת הזוגיות החדשה. אולי המשפחה עומדת להתרחב ואולי קיבלתם משרה מצוינת עם שכר גבוה שמאפשר לכם להתפנק בדירה יפה ומטופחת יותר. בשלב הזה סביר להניח שכבר בחרתם דירה וכבר סגרתם חוזה, ועכשיו אתם מתחילים להתכונן לקראת המעבר. הנה רשימת המשימות שלכם, פתחו את הפנקס והתחילו לעבוד.

 אריזות וחברת הובלה

שני הפרטים הבסיסיים והחשובים ביותר הם אריזת הדירה – והובלת התכולה. כשאתם מחפשים חברת הובלות במודיעין (או בכל עיר שאליה אתם עוברים) הכינו  לעצמכם רשימה מפורטת של כל הציוד שלכם. אתם לא צריכים לספור את כמות החולצות והנעליים בארון, אבל רצוי לציין פריטים כבדות כמו ספות, מיטות וארונות, וכן את מספר החדרים בבית. לחברת ההובלות יהיה קל יותר לתת לכם הצעת מחיר מדויקת ככל שנציג החברה יידע בדיוק מה צריך להוביל. חברות רבות יוכלו לספק לכם גם ארגזים לצורך האריזות, וכך תוכלו להתחיל לעבוד מסודר. זכרו לארוז כל חדר בנפרד, וגם לסמן על הקרטונים לאן הם מיועדים, פשוט כדי שפריקת הציוד תהיה קלה יותר.

 טיפול בפרטים הטכניים

אילו שירותים אתם מקבלים היום? אם יש לכם כבלים או לוויין, אינטרנט, טלפון קווי וחיבור לגז, רצוי שתכינו את ספקי השירותים לקראת המעבר. כך תוכלו לתאם טכנאים שיגיעו אל הדירה החדשה ביום שבו אתם עוברים, ובזמן שחברת ההובלות תעביר את הציוד יהיה מי שידאג לכם לאינטרנט, גז וטלוויזיה. בנוסף, אל תשכחו לעדכן גם את חברת החשמל על המעבר, לעדכן את הכתובת במשרד הפנים ולטפל בסוגיות כמו ארנונה ותשלומי המים. ודאו שאין לכם תשלומים נותרים בדירה הנוכחית (זו שאתם עוזבים) כדי שתוכלו לפתוח דף נקי לגמרי.

 הדברה וניקיון

דירה חדשה, ואין זה משנה אם קיבלתם את המפתח מהקבלן או מהדיירים שגרו שם במשך עשור שלם, היא דירה שדורשת הכנה מינימלית. ניקיון יסודי הוא חלק בלתי נפרד מההכנה הזו, וכשתתחילו לנקות תגלו כמה אבק ונסורת מסתתרים מעל ארונות המטבח ובין הפאנלים לקיר. אתם יכולים לחסוך אנרגיות ולפנות לחברת ניקיון או לעשות את זה בעצמכם, תלוי בזמן ובאנרגיות שלכם כמובן. בנוסף, אפשר ואף מומלץ לבצע הדברה מראש, דווקא כשהדירה ריקה לחלוטין, וכך תימנעו מאורחים לא קרואים שיגיעו לחנוכת הבית שלכם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות