חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

100 אחוז מימון למכוניות יד שנייה

 

אופציית 100 אחוז מימון לרכב מאפשרת לרבים להתקדם עם רכישת רכב חדש, או עם רכישת רכב יד שנייה מבלי לחוש בנטל הכלכלי. אם גם אתם מבקשים ליהנות מאופציית 100 אחוז מימון לרכב

 

כאשר פונים אל חברת "אוטו קאר מוביל", זוכים ליהנות ממאה אחוז מימון לרכב. במה מדובר? ובכן חברת "אוטו קאר מוביל" מחזיקה בניסיון בתחום רכישת רכבים יותר משלושים שנה, ועל כן היא יצרה קשרים עם מגוון חברות הרכב המובילות, כך שהיא יודעת להציע ללקוח מימון של עד 100% מכלל עלות הרכב. כמו כן חשוב לדעת שהמימון נעשה דרך חברת מימון, ניתנת אחריות על הגיר והמנוע (עד שנה מיום הרכישה, או עד שהרכב עשה כ10,000 ק"מ), ובנוסף ניתן לבצע טרייד אין עבור כל סוגי הרכבים. מכאן שאם גם אתם מבקשים ליהנות מרכב חדש, אך אין באפשרותכם להוציא בפעם אחת סכום גדול, או שיש ברשותכם הסכום אך אתם מבקשים להימנע מלגעת בו כיוון שבינתיים הוא צובר ריבית, הרי שטוב לדעת שאין סיבה להישאר מאחור, אלא אתם מוזמנים להעלות הלוך.

לפרטים נוספים  לחצו לכניסה לאתר אוטו קאר מוביל מכוניות יד שנייה מימון מלא לרכב

 

להתקדם עם רכב חדש ללא הנטל הכלכלי

אופציית 100 אחוז מימון לרכב מאפשרת לרבים להתקדם עם רכישת רכב חדש, או עם רכישת רכב יד שנייה מבלי לחוש בנטל הכלכלי. אם גם אתם מבקשים ליהנות מאופציית 100 אחוז מימון לרכב- יש מספיק דברים שעליכם לקחת בחשבון בטרם סוגרים עסקה. ראשית עליכם לדעת שכיום יש מגוון אופציות שאינן מצריכות הוצאה מידית של כל הסכום, אך מנת למצוא את האופציה הטובה ביותר, יש להשקיע מעט בבירורים. מה יש לבחון? ובכן האם מסלול התשלומים גמיש, האם ניתן להתאים את מסלול התשלומים לתנאים שלכם, האם ניתן לשחק עם גובה המקדמה, מהם הפרמטרים שמשפיעים על גובה הריבית, האם יש נקודת יציאה, האם אותה עסקה עשויה להניב חיסכון יותר גדול במקום אחר וכדומה.

 

מה עוד יש לבדוק?

לצד כל הפרמטרים שיש לבדוק, נציין שחשוב לא פחות לבחון האם אותו בית עסק יודע להציע את הרכב שמבקשים, לצד חלופות נוספות, וזאת כי תנאים טובים אינם מספיקים, כל עוד לא מוצאים את סוג הרכב הרצוי. בנוסף חשוב לקחת בחשבון שאם מתכוונים לרכוש רכב יד שנייה, הרי שאז יש לוודא שהוא מגיע במצב טוב ושלא יהיו הפתעות לא נעימות.

 

כלי עזר שחשוב להכיר

לצד כל מה שאזכרנו, חשוב לציין שאם מבקשים לבצע רכישה חכמה, ולהבין מהם האופציות שנכונות לכם, הרי שטוב לדעת שחברת "אוטו קאר מוביל" מציעה ללקוחותיה טבלת ריביות עבור כל 10,000 ₪, כך שניתן לצפות מראש כמה חודשים יש לשלם, מהו גובה ההחזר ומהי הריבית החודשית. חכם, פשוט ומשתלם!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות