חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

אירועי פורים לבני הנוער

 

חג הפורים כבר עוד מעט מתחיל, ובעירייה ובסחלבים כבר עובדים על אירועים לקהל הרחב. מחלקת הנוער והצעירים בעמותת סחלבים ארגנו מספר אירועים לבני הנוער 

 

הכניסה למסיבה חופשית לבני הנוער, ויופיעו שם Dj FreezBeat וסטטיק ובן תבורי (במקרה של גשם המסיבה תבוטל). בהמשך היום יתקיים, זו השנה הרביעית, האירוע "פורים טיים", במהלכו יופיעו להקות הנוער של מועדון המוזיקה "הג’ק" כשהן מחופשות ויבצעו "קאברים" לסגנונות מוזיקה שונים.

המופע המרכזי יהיה של להקת "מצב כפית". אירוע זה יתקיים בשעות 19:30 – 22:30 במתחם "הגג האדום". עלות כרטיס: במכירה המוקדמת 10 שקלים (יש להתקשר למספר 050-5356197), במקום האירוע: 15 שקלים. את אירועי החג תסגור מסיבה לבנות דתיות, אשר תתקיים ביום רביעי 23.3.16 באולם הספורט של בית ספר "משואות נריה", בשעות 21:00 – 01:00. בתוכנית: פעילות הרקדה, מפל שוקולד, מאפרת ועוד הפתעות. הכניסה מכתה ט’ ומעלה. מכירת כרטיסים תהיה במקום, בעלות של 15 שקלים. כל האירועים נגישים לבעלי מוגבלויות. לא תתאפשר כניסה לאירועים או לסביבתם עם אלכוהול. ניתן להתעדכן ולעקוב אחר האירועים בדף הפייסבוק "נוער מודיעין מכבים רעות".

גם תנועות הנוער יקחו חלק בחגיגות פורים, ואלו כבר החלו את עבודות ההכנה לפורימונים השנתיים, אליהם מוזמנים כל תושבי העיר. כל תנועה בחרה נושא אחר לפורימון, כך שהמתקנים שיוקמו והאווירה כולה תהיה סביב נושא זה. ילדי העיר יוכלו לבקר במערב הפרוע, בדיסנילנד, בעולם של אווטאר ועוד. רוב תנועות הנוער הפועלות בעיר יקיימו הפנינגים לקהל הרחב, שבהם יהיו תחנות הפעלה, מתנפחים, מבנים מחנאיים שייבנו על ידי בני הנוער, דוכני מכירה של מזון ושתייה ושלל פעילויות נוספות. בהמשך יפורסמו באתר העירייה פרטי הפעילויות שמקיימות תנועות הנוער, כולל תאריכים ומיקומים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות