חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מועצת העיר מתגייסת למען חולי הסרטן

 

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ גייס את מועצת העיר ואת היו"ר שיצאו בקריאה לגיוס תרומות למען האגודה למען הסרטן לאחר שיום ההתרמה בוטל. והם תרמו ראשונים

 

יום ההתרמה השנתי של האגודה למלחמה בסרטן, ״הקש בדלת״ שהיה אמור להתקיים בכל הארץ התבטל לפני שבועיים בגלל המצב הביטחוני שלא מאפשר לתלמידים להסתובב בעיר ולהתרים בין הבתים.

ביטול ההתרמה פגע קשות בהכנסות של סניף האגודה למלחמה בסרטן במודיעין בראשות שולה זק. מלבד התגייסות של מספר בתי ספר בעיר ודוכנים בקניון לא הצליח הסניף להרים תרומה משמעותית להמשך פעילותו בעיר בשנה הקרובה.

חבר המועצה אלעד שמעונוביץ כינס השבוע את חבריו לשולחן המועצה יחד עם ראש העיר חיים ביבס לעורר את המודעות ולעודד את תושבי העיר לפתוח את ליבם וכיסם. נבחרי העיר הצטלמו לתמונה משותפת ותרמו גם באופן אישי.

שמעונוביץ: ״שולה וחבריה בסניף עושים עבודת קודש, בשקט וצנעה, עבור חולי הסרטן ובני משפחתם ברגעים הכי קשים בחייהם. הייתה לי את הזכות להיות שותף למספר פעולות נפלאות שהסניף ערך לחולים תושבי העיר, ובשעת משבר לסניף והמתנדבים היקרים זו ההזדמנות שלנו לעזור ולתרום לפעילות מבורכת עבור אנשים שבאמת זקוקים לה״

לתרומות: שולה 054-804-4694 או 08-6495389

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות