שלום נלי,
בפייסבוק אפשרי אבל פחות נהוג להשתמש בהאשטגים, למעט קמפיינים ארציים/עולמיים שמהווים טרנדים וחשיפה נרחבת יותר. בד"כ משתמשים בהם בפוסט עצמו, בתחילת הטקסט או בסופו. בתגובות של פוסטים בפייסבוק זה לא כל כך יעיל כי זה לא תמיד מושך נתונים מתגובות בחיפושים.
בכל אופן - לעסק קטן זה פחות רלוונטי. האשטגים יותר נפוצים ורלוונטיים בפלטפורמות כמו אינסטגרם, לינקדאין וטוויטר.
יש בויקיפדיה הסבר חמוד וממצה על זה, מציעה להציץ בקישור :)
כדי להשתמש בהאשטג צריך להשתמש בסולמית ואז ללא רווח את המילה או מחרוזת המילים הרלוונטיות.
הנה כמה דוגמאות:
#עיצובגרפילעסקים (או עם הפרדה שלא קוטעת את ההאשטג: #עיצוב_גרפי_לעסקים)
#שיווק_לעסקים_קטנים
#פרסום
לגבי איתור ההאשטגים המתאימים לעסק שלך - את יכולה לעשות חיפוש לפי מילים שקשורות לעיסוק ולראות אם יש שימוש בהאשטגים הללו או פחות. לפי הפופולריות (כמות הפוסטים) תוכלי לדעת אם ההאשטגים רלוונטיים לך או לא.
מקווה שעזרתי :)
בהצלחה וחג שמח :)
יערה
דבש וצינמון #עיצוב_גרפי
0523762990