היי מורה פרטית, אם זה קורה פעם פעמיים, זה בדרך כלל מקרים שאינם מייצגים. אפשר להתעלם (אפשר לשאול אותה מה הייתה הסיבה לסירוב אם תרצי, כי לעסוק בניחושים לא עוזר).
מבחינת השיווק ושיחות המכירה:
רצוי כל הזמן להדגיש את היתרונות בשירות שלך, כמו סבלנות, מקצועיות, אחוזי הצלחה גבוהים, עידוד הבטחון העצמי אצל התלמיד, שחרור ההורים מהמחויבות לדאוג ולשבת איתו כל הזמן ועוד.
ולסיום: בדרך כלל, כשלקוח או אימא מרגישים שאת הדבר הכי טוב שיכול לקרות לבן/לבת שלהן, המחיר לא משחק תפקיד בקבלת החלטה לגביך.
בהצלחה!
0506202585