חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קו ישיר בין התושבים לעירייה בוועדת התחבורה

 

ביום א התכנסה ועדת התחבורה ובטיחות בדרכים של סדר יומה: עדכונים כללים על התפתחות ושיפור תשתיות שבוצעו בחודשים האחרונים על ידי יו"ר הוועדה ס. ראש העיר בן סעדון

 

בן סעדון במסר ישיר למשרד התחבורה ולתושבי העיר: "נפעל במרץ ובכל האמצעים מול כל הגורמים כדי לייעל ולהנגיש את התח"צ בעיר לכל תושב על פי צרכיו".

ביום א התכנסה ועדת התחבורה ובטיחות בדרכים של סדר יומה: עדכונים כללים על התפתחות ושיפור תשתיות שבוצעו בחודשים האחרונים על ידי יו"ר הוועדה ס. ראש העיר בן סעדון, דיון בנושא נגישות, ולראשונה בוועדת התחבורה בעיר ניתנה הזדמנות לתושבים מכל רחבי העיר להציג את בקשותיהם ותלונותיהם על התנהלות התחבורה הציבורית העירונית.

את הוועדה כאמור הובילו מחזיק תיק התחבורה בעירייה סגן ראש העיר אילן בן סעדון, ערן רביד- יועץ חיצוני מטעם משרד התחבורה ועשרות מתושבי העיר שזקוקים לתחבורה ציבורית בעיר. במהלך הוועדה עלו בקשות ותלונות על נושאים רבים ביניהם הנגשת הפארק הטכנולוגי על ידי תח"צ, קוים שמסלולם ארוך מידי, קוים בהם נהגים אינם עוצרים בכל תחנה, תחושות תושבים כי הם מעדיפים ללכת ברגל אפילו כחצי שעה ובלבד שלא יחכו שעה לקו אוטובוס שאורך מסלולו גם כשעה ,התנהלותם של כמה מנהגי חברת "קווים" ועוד בעיות נוספות.

"זוהי הזדמנות ראשונה בעיר בה התושבים מגיעים באופן בלתי אמצעי למובילי הוועדה ומשמיעים קולם באופן ישיר. כמאמין ברווחת התושב ואיכות החיים כבסיס להיטמעות ציבורית וקהילתית אני אעשה הכל כדי שיהיה מענה לצורכי התושבים הנעזרים בתח"צ . הוועדה היא עוד אחת מההכנות שאנו עורכים לקראת סקר התחבורה המקיף בעיר שיתקיים בעוד מספר חודשים שמטרתו להעניק לנו תמונה לצרכים של תושבי העיר לקראת הקמתו ופתיחתו של מרכז התחבורה החדש בעיר. אני מתחייב להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותי כדי לתבוע ממשרד התחבורה ומהרשות העירונית התערבות בנושאים החיוניים לתח"צ בעיר.

כל תושב הוא עולם ומלואו והטיפול בתושב הוא נר לרגלי. עוד מוסיף. בן סעדון כי אמנם הטיפול בנושא הינו תהליך יסודי אך הוא עדיף על פתרונות זמניים בלבד. "בעניין הנגישות ומתוך אמונה כי עלינו כחברה להעניק את כל הכלים הנדרשים לאנשים עם מוגבלויות לממש את הפוטנציאל האישי שלהם בתחומי החיים השונים במקסימות עצמאות, בכבוד, תוך שוויון הזדמנויות ומחובתינו לבסס תנאים ולהבטיח את הגישה הפיזית, החושית והאנושית. סיכמנו סיכמנו לקיים דיון מקיף עם אנשי המקצוע בעניין. אנו מתכוונים גם לקדם נושאים נוספים שיעלו בעתיד בנושא ונפעל לשפר ולייעל את התחבורה הציבורית בעיר הייחודית שלנו ללא לאות ובכל הכוח מול הגורמים השונים."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות