חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

”בית פתוח” 2015

 

עשרות אמנים מהעיר פותחים את בתיהם במסגרת פרויקט "בית פתוח" ומזמינים תושבים ואורחים לבקר בסטודיו הפרטי שלהם וליהנות מסוף שבוע של אומנות מקומית

 

במודיעין מכבים רעות ישנה פעילות אמנותית ענפה ואמנים רבים מציגים את עבודותיהם בגלריות בארץ ובחו"ל. פרויקט "בית פתוח" שיתקיים בעיר בין התאריכים 14-16.5.15 והפך בשנים האחרונות לחלק בלתי נפרד מחיי התרבות והאמנות בעיר, מהווה הזדמנות ייחודית להכיר את עולם היצירה האמנותית של האמנים המקומיים. למשך סוף שבוע אחד, מיום חמישי ועד מוצאי שבת, יפתחו בעיר עשרות בתי אמנים לראווה ותושבי העיר מוזמנים ליהנות מחוויה תרבותית עשירה ומגוונת המאפשרת הצצה נדירה לעולם היצירה ולהיכרות אישית עם האמנים, העוסקים בה תוך התרשמות מעבדותיהם ויצירותיהם האישיות, בביתם הפרטי.

באירוע לוקחים חלק 51 אמנים, תושבי העיר בהם ציירים, פסלים, צלמים ומעצבים, שיפתחו את בתיהם ויציגו מעבודותיהם בתחומי אמנות שונים ובהם ציור, פיסול, צילום, קדרות, פסיפס, קרמיקה, עבודות זכוכית, צורפות תכשיטים ועוד. את סוף השבוע האומנותי מפיק אגף התרבות והאירועים של העירייה בשיתוף קהילת אמני העיר. רשימת הבתים הפתוחים ושעות הביקורים מפורסמת באתר העירייה ובתכניה מפורטת שתחולק בתיבות הדואר של התושבים.

חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות, אלעד שמעונוביץ:" בית פתוח כבר הפך למסורת ארוכת שנים בעיר. הוא אירוע מיוחד הנותן במה וחשיפה לאמנים וליצירות שלהם ומחבר בין התושבים לעולם האומנות תוך מתן הזדמנות ייחודית להציץ לעולם היצירה ולהכיר אישית את האמנים. תודה לאמנים שפותחים את בתיהם ולקוחים חלק בפרויקט. אני מזמין את תושבי העיר להגיע וליהנות מחוויה אומנותית וייחודית במפגש עם היצירות האומנות והיוצרים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות