חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות פתח תקווה והסביבה >>

פתח תקוה: הונחה אבן הפינה לחברת אינטל

 

חברת ההייטק הגדולה ביותר בישראל תקים קמפוס פיתוח על שטח של כ-34 אלף מ”ר ובו תרוכז כל פעילות הפיתוח של החברה במרכז הארץ. בבניין החדש שיוקם בקרית אריה יועסקו כ-2500 עובדים.

 

 

הבוקר 25.9.16 נערך טקס הנחת אבן פינה במעמד מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל, ניל טנמור, סגן נשיא ומנהל החטיבה התפעול העולמי של אינטל וראש העיר איציק ברוורמן.

הבניין החדש והחכם ביותר בישראל, ישלב מגוון טכנולוגיות שיאפשרו, בין היתר, התאמה אישית של השירותים השונים לצרכי העובד. כך, למשל, העובד יזוהה אוטומטית בכניסה לבניין, הבניין ידאג שהקפה האהוב על העובד ימתין לו בכניסה וימליץ לו מה לאכול לאחר אימון בחדר הכושר המשרדי.

המבנה החדש ייבנה באזור התעשייה קריית אריה, לא רחוק מקמפוס החברה הנוכחי בעיר, יתנשא לגובה של תשע קומות ויכיל גם חנייה תת קרקעית בשטח של כ-32 אלף מ"ר. בנוסף, יהיו בו 3,500 מ"ר של מעבדות אלקטרוניות, שלוש מסעדות, בית קפה, חדר כושר, ספא, מספרה, מכון יופי ומרכז למידה וכנסים.

מקסין פסברג, מנכ"לית אינטל ישראל אמרה במהלך הטקס "הקמפוס החדש שלנו מציב סטנדרט חדש של חדשנות, טכנולוגיה ובנייה ירוקה. הפעילות של אינטל בישראל מהווה נדבך חשוב מפעילות אינטל העולמית ואנחנו גאים בכך מאוד. עיריית פתח תקוה הולכת אתנו יד ביד במימוש החזון. זו עיר נפלאה לעבוד ולבנות בה, עם שירותים מתקדמים וגישה עתידנית".

ראש העיר איציק ברוורמן "זהו כבוד גדול שחברת אינטל בחרה לבנות בפתח תקוה את קמפוס הפיתוח של החברה, מבנה חדשני שייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר שיש. עיריית פתח תקוה מקדמת בברכה כל חברה המעוניינת להצטרף למערך העצום של חברות שבחרו בפתח תקוה כאתר המתאים ביותר לחברתם, ותסייע לכל חברה להפוך חלום למציאות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות