חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

יריד העסקים חוזר: היריד הגדול לעסקים קטנים

 

עיריית מודיעין מכבים רעות תקיים את היריד השנתי לעסקים קטנים, ביום שישי 13.6.2014. יו"ר איגוד העסקים דרור אטרי מברך על היוזמה

 

עיריית מודיעין מכבים רעות תקיים את היריד השנתי לעסקים קטנים, ביום שישי 13.6.2014 בין השעות 10:00-14:00 ברחבת הירידים- הצמודה לקניון עזריאלי מודיעין.

היריד הגדול לעסקים קטנים מוקדש כולו לחשיפת בתי עסק מקומיים, נותני שירות ובעלי מקצועות חופשיים מכל התחומים, ביריד אחד ייחודי ומיוחד, בפני כל תושבי העיר.

את האירוע שיתקיים במסגרת פעילות העירייה לעידוד וקידום המסחר המקומי, יזם חבר המועצה ומחזיק תיק לקידום העסקים הקטנים בעיר, שחר מי-און, כדי לחשוף את תושבי העיר למיטב ומגוון העסקים הפועלים בעיר, לקבל ייעוץ, מידע, וכן הטבות ייחודיות שינתנו ביריד.

בימים אלה פרסמה העירייה קול קורא המזמין את בעלי העסקים. במסגרת קריאה זו יכולים כל בעלי העסקים הפועלים בעיר לפנות לאגף תרבות בטלפון 08-9264141. מספר המקומות מוגבל. מועד אחרון להרשמה: 8.6.14, מחיר השתתפות ביריד: 100 שקלים.

חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים הקטנים, שחר מי-און: "אני רואה ביריד הזדמנות של כולנו להיות יותר בקשר. כל תושבי העיר מוזמנים לבוא, לראות ולהכיר את המגוון הרחב של בעלי העסקים שפועלים כאן ולגלות שאפשר לקבל את כל השירותים בעיר מודיעין מכבים רעות. זאת גם ההזדמנות ללהכיר באופן אישי את בעלי העסקים ונותני השירותים, וגם לקבל מידע שימושי והטבות".

יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה דרור אטרי: "איגוד העסקים מברך על כל יוזמה לחיזוק הקהילה העסקית. אנו שמחים לראות ניצוצות של הבנה ותובנה של גורמים בעיריה על חשיבותם של העסקים לכלכלת העיר. אני מברך את חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים שחר מי און על פעילותו זו ושיתוף הפעולה ביננו".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות