חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

שבוע החינוך הגופני במעוז המכבים- ”פעילות גופנית רצים על זה”

 

בית הספר ”מעוז המכבים”, הפועל במכבים נחשב לאחד מבתי הספר המובילים בארץ בקידום אורח חיים בריא.

 

לפני כשבוע כאשר בכל הארץ ציינו את שבוע החינוך הגופני הגיעו לבית הספר מפקחים ממשרד החינוך, ממחלקת החינוך וממחלקת הספורט בעירייה על מנת לציין את פתיחת השבוע. במהלך יום זה התנהלו תחנות ספורטיביות בהובלת כיתות ו' בהן חיזקו התלמידים את השרירים, שיפרו את שיווי המשקל, הקואורדינציה, הגמישות, הכוח והמהירות, בנוסף חידדו התלמידים גם את המוח בחידון פעילות גופנית ומפתחות הבריאות.

כפי הנראה, שמו של בית הספר הגיע למרחוק כאשר  צוות צילום של הערוץ הראשון הגיעה בשבוע שעבר לבית הספר על מנת ללמוד מקרוב על הסיבות שבזכותן הפך בית הספר לבית ספר מצטיין בתחום הבריאות מבחינת תזונה ופעילות ספורטיבית. הצוות נפגש עם מנהלת בית הספר, יהל לוטן, שוחח עם תלמידים במרחב לצרכנות נבונה ועם תלמידים המשתתפים בקבוצת הרכיבה על האופניים על מגוון הפעילויות והשעות שהילדים מבלים בפעילות.

בהמשך השבוע נערכו הרצאות ופעילויות בהנחיית הורים מתנדבים מקהילת בית הספר: כיתות א' פעלו בשיאצ'ו עם יניב שימעוני, כיתות ד' שמעו הרצאה בנושא חשיבות הפעילות הגופנית, ולמדו למדוד את הדופק בהנחיית ד"ר טלי בן גלים. תלמידי כיתות ה'-ו' פעלו באתגרי רכיבה על אופניים, בהנחיית יוחאי רותם וכל ילדי בית הספר קפצו ורקדו בסדנת מחול שהעביר רואי כבירי מ"זוז במחול" בנוסף נהנו הילדים גם מהפסקה פעילה מורחבת בהובלת ילדי כיתה ה'.

בהמשך למפגשי  הילדים עם ספורטאים, שמעו תלמידי ה'-ו' הרצאה מ"איש הברזל" עומרי אללוף ולמדו שבכדי להיות ספורטאי מצטיין, צריך בנוסף לכישורים גופניים גם תכונות אופי מסוימות, כגון: דבקות במטרה, התמדה, עקביות, יכולת להתגבר על קשיים, חוסן נפשי ולא פחות חשוב מקור השראה.

השבוע הסתיים בצעדה מסורתית, הפעלה של מדריכי מכבי צעיר, פיקניק בריאות ומופע של נבחרת הזוגות ושלשות באקרובטיקה  של "סנונית" בהנהלת אופיר ורותי זוהר. בנוסף, לאורך השבוע הוצגו תערוכות של הילדים: פלייסמנטים של כיתות א', פרסומות לפעילות גופנית שהכינו ילדי כיתה ה', דגמים שהציגו ענפי ספורט שונים שהכינו תלמידי כיתות ו' וכן תמונות של ספורטאים ישראלים ותלמידים העוסקים בפעילות גופנית בשעות הפנאי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות