חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עובדי הגינון היו בדרכם לגנוב ציוד ממקום העבודה

 

מרדף נוסח סטארצקי והאץ הביא ללכידת עובדי גינון במכבים שהיו בדרכם לגנוב ציוד ממחסן במקום עבודתם

 

במהלך ביצוע מחסום ברחוב יאיר פרג לכיוון מכבים רעות הבחינו שוטרים מתחנת מודיעין ברכב חשוד. השוטרים הורו לנהג לעצור וכאשר ביקשו מהנהג רישיון נהיגה, הנהג מסר כי אין ברשותו ומסר כי הוא מלוד ובדרכו למכבים לקחת ציוד גינון.

הנהג והנוסע שישב לצדו בעת הבדיקה נצפו ע"י השוטרים לחוצים מאוד. משהורה השוטר לנהג לכבות את הרכב,הנהג החל בנסיעה תוך שהוא מכה את השוטר בידו ובכך משחרר את אחיזת השוטר מהרכב. השוטר נפלאולם לא נחבל. התנהל מרדף אחר הרכב בשיתוף קצין תורן, סיירים ומסוק. הרכב המשיך בנסיעה לכיוון מכבים ובעת המרדף אבד הקשר עין עמו ובהמשך אותר ברחוב גדי במודיעין.

בהמשך התקבל דיווח על שני בחורים, שנצפו נמלטים לכיוון עמק דותן במודיעין, בוצעו סריקות נרחבות אולם החשודים לא אותרו. במקביל התקבל דיווח מבעל הרכב שדיווח על גניבתו ומסר כי הרכב נגנב מלוד והעלה חשד בפועלים שעובדים אצלו בגינון וככל הנראה הללו גנבו את הרכב ובדרכם למכבים במטרה לגנוב ציוד גינון שמצוי שם במחסן. הרכב נגרר ונבדק ע"י חבלן.

בהמשך נעצר אחד העובדים בגינון שהוא ואחר היו האחרונים שהרכב היה ברשותם. החשוד שולל כל קשר לגניבת הרכב ושולל כל קשר לאירוע,באשרלאחר שהיה עמו שאף הוא עובד גינון זה לא אותר וככל הנראה במנוסה ונמצא ברהט. החשוד נעצר והובא  להארכת מעצר בבימ"ש השלום בראשון לציון.

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות