שלום נירן, תודה על השאלה.
האשטאגים הם סולמית # ואחריה מילה או רצף מילים מחוברות זו לזו או מופרדות על-ידי קו תחתון. לא מכניסים כאן סימנים נוספים פרט לאוציות (בכל שפה).
רוב הרשתות יוצרות לך אוטומטית מהמילה או רצף המילים הזה קישור. מי שילחץ על הקישור הזה בפרסומים שלך, יגיע לפרסומים אחרים (שלך או של אחרים) שפרסמו האשטאג זהה.
10-20 האשטאגים באינסטגרם זה סבבה. באינסטגרם אין אפשרות להעלות קישורים אחרים, אז האשטאג חשוב שם. בפייסבוק אני ממליצה פחות.
מציאת ההאשטאגים הנכונים תלויה - נכונה למה? הרשת "מבינה" את נושא הפוסט גם בזכות ההאשטאגים ותכוון לקהל המתאים, אבל האשטאגים פופולריים מדי מצרפים את הפרסום שלך ליותר מדי פרסומים אחרים בתחום ואז אתה לא בולט, והאשטאגים נדירים יותר פחות עוזרים לרשת "להבין" מה נושא הפרסום.
המלצתי - האשטאגים עוזרים, אבל במידה. חשוב שיהיו עוד כמה מריכיבים כמו תוכן מעניין, ויז'ואל יפה, גיוון, עקביות והרבה הרבה מצברוח טוב ואופטימיות.
0506202585