חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היום הבין לאומי למניעת אלימות

 

השבוע ציינה מודיעין, מכבים-רעות את יום המאבק הבינלאומי לאלימות כנגד נשים

 

האירוע המרכזי התקיים ביוזמת יועצת ראש העיר למעמד האישה, ד"ר אורנה מגר , מנהל האגף לשירותים חברתיים, יעקב אלמוג, "המרכז לשלום המשפחה" בניהולה של טלי גולדנברג ובשיתוף טוני חי מנהלת תכנית "עיר ללא אלימות".

בחלקו הראשון של היום התקיים כנס אקדמי לצוותים מקצועיים בהשתתפות מפקחים בכירים ממשרד הרווחה. ד"ר רוני הלפרין פתחה בהרצאה בנושא מיניות בספרות הישראלית ואחר כך הוצגו סיפורים מרגשים של מטפלות ומטפלי המרכז לשלום המשפחה מתוך חדרי הטיפולים.

חלקו השני כלל מפגש מרגש ומרתק לכלל עובדות ועובדי העירייה שנפתח בחתימה על אמנה למניעת אלימות במשפחה של העיר מודיעין, מכבים-רעות, שהופקה במיוחד על יד המנהלים השותפים לארגון יום העיון.

באירוע הופיעה הסופרת ניצה סקולניק שכתבה את הספר "שלום לך מסה הקטנה" שסיפרה עדות אישית מצמררת ומרגשת על חוויית האלימות המינית הקשה שחוותה כילדה עד גיל 16 ולאחר מכן מסכת התעללות אלימה וקשה שעברה במהלך חיי נישואיה. הסיפור האישי, של סקולניק, ריתק וריגש עד דמעות את הקהל בעקבות יכולת ההתמודדות האמיצה והבחירה בחיים נורמליים לאחר מסע ארוך ומייסר של הכרה ומודעות בצורך החיוני לשינוי דפוסי החיים ובחירה בדרך חדשה.

לאירוע היו שותפים השנה בני נוער מבתי ספר תיכוניים שהפיקו תערוכת כרזות מרגשת במיוחד של כרזות ותמונות בנושא המאבק באלימות בנשים ובמשפחה במסגרת פעילויות שנות. עבודות אלה הוצגו בתערוכה מיוחדת והיוו נדבך חינוכי חשוב בעבודה הנעשית בתחום מניעת האלימות בבתי הספר. בנוסף, הגיעו לאירוע תלמידים מעירוני א’ עם הוריהם ומנהל בית הספר שלומי דביר לצפות עם כל עובדי העירייה בהקרנת בכורה של קליפ שהפיקו במיוחד לאירוע במסגרת סדנת קולנוע בהנחיית צוריה דרייזין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות