חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

טרנד ערבי הזמר בעיר יצא לדרך // כתבת וידיאו

 

בערב גשום וסוער מילא קהל אמיץ ולא קטן את אולם ויצו שבאבני חן, קהל שהגיע כדי לפתוח במסורת חדשה של ערבי זמר ישראלי. השלג במודיעין לא תפס אבל לקולות של בריאה וסנפיר יש הרבה יותר סיכוי. צילם את הערב כתב mcity יואל תמנליס שאף ריאיין את היזם/זמר חיים ברליאה

 

אז ריקודי עם יש לנו בשפע וערבי ברידג' גם אבל כדי לנענע בסלסה יש להתמערב לכיוון המועדונים של העיר ללא הפסקה. עכשיו נכנס משהו ישן חדש, מיזם שכבר לפני שנים רבות יחסית לחיי מודיעין, ניסה להרים סגן ראש העיר דאז יוסי בר דוד. למיזם קראו אז מועדון הזמר העברי ואצל חובבי תמונות אריון בוודאי תמצאו במסתור את השלט המיתולוגי הפאשלוני שהציבה אז המועצה המקומית מודיעין: "כאן יבנה מועדון זמר עברי". אה!

 

צילום: יואל תמנליס - mcity

אז מועדון כידוע לא בנו, אבל חיים ברילאה ממקהלת "קולות מודיעין" ביחד עם שותפו יובל טרגר החליטו להרים את הכפפה ולפתוח במסורת של ערבי זמר ישראלי. אתרע מזלם של השניים וערב הבכורה שהתקיים במבנה ויצו בשכונת אבני חן, היה חורפי וסוער אבל להפתעת הכל, רוב הכסאות במקום התמלאו וזה רק יעיד מה יהיה כשניכנס לאביב או לסתם ערבים יפים וחמימים.

כפי שהיה צפוי, חיים ברליאה פתח את הערב, אחרי כן הוא הופיע ביחד עם מקהלת "קולות מודיעין" ולקינוח קיבלנו את ספיר אלמגור, רס"ן בקבע שהוסיפה נופך עכשוי ורענן לערב.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות