חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תחנה לחלוקת ערכות מגן בעיר תפתח השבוע

 

על פי נתוני פיקוד העורף יש בידי כמעט 80% מתושבי מודיעין מכבים רעות ערכות מגן מוכנות לשימוש- אחת מהערים המובילות בישראל.

 

תחנה לחלוקת ערכות מגן של פיקוד העורף תפתח במהלך שבוע זה במועדון הנוער הישן במכבים ברחוב ישראל פלד 100, בצמוד למרכז המסחרי הישן במכבים. התחנה מיועדת לריענון ערכות ישנות, חלוקת ערכות חדשות עבור ילדים שנולדו וטרם קיבלו ערכה ועבור תושבים שאיבדו את המסכות.

פתיחת התחנה, כחלק מההכנה העירונית לחירום, נקבעה לפני מספר חודשים לתאריך 15 לספטמבר למשך שלושה ימים. העירייה פנתה השבוע לפיקוד העורף בבקשה להקדים את פתיחת התחנה בשל המתיחות בגבול הצפוני- אך החלטה כזו תתקבל רק במסגרת היערכות כלל ארצית לשינוי כלשהו ברמת הכוננות.

על פי נתוני פיקוד העורף יש בידי כמעט 80% מתושבי מודיעין מכבים רעות ערכות מגן מוכנות לשימוש- אחת מהערים המובילות בישראל. 

כמו כן, מפיקוד העורף נמסר כי תושבים שצריכים לרענן ערכות ישנות, לקבל ערכות חדשות עבור ילדים שנולדו וטרם קיבלו ערכה או לקבל מסיכות חדשות יכולים להגיע אל תחנות חלוקת האב"כ האזוריות. 

תחנות החלוקה האזוריות הן:

תל אביב- מרכז קהילתי רוזין רח’ רזנר 2, שעות-10:00-19:00

בני ברק-מרכז פיס רמת אלחנן רח’ אשל אברהם פינת רבינוב, שעות- 10:00-19:00

בת ים-מרכז הרב נכויות רח’ אהוד קינמון 10 (רח’ העבודה לשעבר), שעות- 10:00-19:00

קריית מוצקין-רח’ החשמונאים 77 מתחם החי פארק. שעות- 09:00-19:00

פרטים נוספים ועידכונים ניתן לקבל באתר פיקוד העורףhttp://www.oref.org.il.

בעירייה מציינים כי העיר היא אחת הערים המתקדמות והמוכנות ביותר בארץ לשעת חירום. באגף השירות ומחלקת הביטחון עוסקים כל השנה במוכנות לאירוע חירום מכל סוג שהוא: משבר מים, רעידת אדמה ואסון טבע, ועד אירועים ביטחוניים ונפילת טילים בשטחי העיר. לאחרונה התקיים בעירייה תרגיל מקיף לנפילת טילים כימיים שעבר בהצלחה.

בזמן שגרה, נמצאת העירייה בקשר רציף עם כל הגופים הרלוונטיים בעיר, לרבות מוסדות חינוך בכל הגילאים, מוסדות ציבור ומקומות ציבוריים בעיר המרכזים אליהם כמות גדולה של קהל. כחלק מתהליכי ההכנה קיימה העירייה בשנתיים האחרונות מספר תרגילים, הערכות בשטח, רכישת ציוד ושדרוג מוקד עירוני לשעת חירום לכל תרחיש אפשרי.

בעקבות המתיחות בגבול הצפוני ישנה עלייה בכמות הפניות של תושבים למוקד העירוני המעדכן את התושבים כי אין כל שינוי בשלב הזה בהערכות העיר לחירום. עם זאת מציינים בעירייה כי גם ללא קשר לימים האחרונים, על תושבי העיר להיות מוכנים לשעת חירום גם מבחינת ערכות מגן רעננות ומתאימות, וגם מבחינת מרחב מוגן ביתי בו צריכים להיות לאורך כל השנה ציוד ביתי לשעת חירום כמו מים, שימורים, פנס, רדיו עם סוללות, חיבור לאינטרנט וטלוויזיה, נרות, מצית, ביגוד וכל מה שנדרש לחירום כפי שמצוין באתר פיקוד העורף.

במידה ויהיה שינוי כלשהו בהוראות פיקוד העורף והערכות לשעת חירום ניתן לקבל עדכונים באתר עיריית מודיעין מכבים רעות במשך 24 שעות ביממה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות