חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פחד בכיתה

 

אח בוגר של תלמיד מבית ספר "אסיף" הגיע לכיתה באמצע יום הלימודים "לסגור חשבון" עם תלמידים. בבית הספר פעלו להרגעת התלמידים. המשטרה הוזעקה למקום. העירייה: "המורה בכיתה ניסתה למנוע את האירוע האלים"

 

אח בגיר של תלמיד מאחת הכיתות הנמוכות בבית ספר "אסיף" החליט ככל הנראה "לקחת את החוק לידיים" ולגונן על אחיו הקטן.

ביום שישי האחרון בבוקר נכנס לבית הספר עם אחיו הקטן, זמן קצר לאחר תחילת הלימודים, הגיע לכיתה בשיעור הראשון ותוך שימוש באלימות איים על התלמידים שלא יציקו יותר לאחיו. מתברר שהמאבטחת בשער הכניסה נתנה לאח הבגיר להיכנס מאחר והזדהה כאחיו הגדול של התלמיד.

מעדויות עולה כי האח הבגיר נכנס לכיתה ופנה למספר תלמידים שלטענתו הציקו לאחיו, בן כיתתם, ואיים עליהם שלא יעיזו יותר להציק. המורה ניסתה לגונן על הילדים אולם האח הבגיר המשיך לאיים ואף תפס את אחד התלמידים. בשלב זה הוזעקה לכיתה המנהלת. בהתייעצות עם המפקח על בית הספר ועם יו"ר הנהגת ההורים הוחלט גם להזעיק משטרה.

לאחר המקרה נערכו פעולות בבית הספר להרגעת הילדים המפוחדים ויידעו על פרטי המקרה את ההורים של האח התוקף ושל הילדים המאוימים.

יו"ר הנהגת ההורים, בני שוורץ: "הצוות החינוכי פעל בצורה הטובה ביותר. גם ההורים וגם הצוות החינוכי רואים בחומרה את המעשה של אותו אח ואנחנו עומדים מאחורי כל הפעולות שנעשו על ידי צוות בית הספר בראשות המנהלת".

תגובת דוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "העירייה ובית הספר, מגנים בכל תוקף כל מקרה של אלימות, ויפעלו בכל מקרה על פי מדיניות של "אפס סובלנות לאלימות".

עוד הוסיפו מהדוברות: "במקרה הספציפי, הזעיקה הנהלת בית הספר את המשטרה באופן מיידי עם קבלת הדיווח מהכיתה על התנהגות אלימה. המורה בכיתה ניסתה למנוע את האירוע האלים והנהלת בית הספר הגיעה לכיתה מיד עם קבלת הדיווח. בנוסף, דווח המקרה באופן מיידי למפקח בית הספר, במקביל להרגעת התלמידים וקיום פעילויות חינוכיות בבית הספר, בנושא התמודדות עם מצבים אלימים, בשיתוף עם היועצת. הורי התלמידים שהותקפו והנער התוקף יודעו על המקרה באופן מיידי. יו"ר הנהגת ההורים, שהיה בבית הספר בעת האירוע, היה שותף לכל התהליכים שהתרחשו לאחר מכן בבית הספר".

מהמשטרה נמסר כי "חייל בן 19 הגיע לבית הספר בטענה שאחיו מותקף על ידי שני ילדים בני כתתו. מדובר בילדים בכיתה ג’. החייל נכנס לתחום בית הספר ואיים על ילדים. יצויין כי בתלונה לא היה שום איזכור של שימוש כלשהו בסכין. נכון ליום ראשון, המורה שנכחה במהלך הארוע טרם נחקרה. הנושא ידווח למשטרה הצבאית והחקירה תטופל במשטרת מודיעין. החייל עצמו שוחרר בתום חקירתו בתנאים מגבילים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות