חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

התארגנות חדשה בסניף המפד”ל בעיר

 

נראה שהציבור הדתי במודיעין מחפש דרכים מגוונות אחרות מאשר מה שקיים ונדמה שהצלחתו של בנט להוביל לשינוי מפעפעת גם במודיעין. ובמגוון החדש אפילו חבר המועצה בוכניק נכלל.

 

התזוזה התת קרקעית החלה עם החלטת סניף המפד"ל המקומי להימנע מבחירות וזה גרם לכמה פעילים לבחון התארגנות פוליטית חדשה.

"הרעיון הוא להצליח להביא את הציבור הדתי במודיעין לרשימה משמעותית שתייצג את כל מגוון הדעות. ספרדים ואשכנזים, דתיים לייט וכיפות שקופות לצד חרדלני"קים", אומר אשר לוי פעיל ציבור מרכזי . "משימה שהרשימות המייצגות את הציבור הדתי בעיר כיום לא השכילו לעשות בקדנציות האחרות".

לגוף שמוקם בימים אלו, כך נמסר, התקבצו פעילים מכל תחומי הקשת . אריאל כהן מוותיקי הפעילם בעיר אף הוא לא מרוצה מה"סטטוס קוו" : "מרבית החברים בגוף החדש אין להם כל רצון להשתלב בפוליטיקה המקומית, אנו מבינים כי הגיע הזמן לעשות שינוי אמיתי ולא רק קוסמטי, לא רק בחירות בכאילו שלא מייצגות את הציבור אלא משהו אמיתי ומשמעותי"

ואריאל ואשר לא לבד. כמו שני אלה גם הפעיל מתי אלפר סבור שיש ללכת בדרך חדשה: "העיקרון החשוב הוא עשייה מוכחת. לכן כבר בשלב זה כל הפעילים באים עם קבלות. הקמת מבני דת, תנועות נוער, שותפות פעילה בעמותת לעזרה לזולת בעיר מודיעין  ועשייה מוכחת בגופים ציבוריים. להיות פוליטיקאי זו לא מילה גסה אבל הפעילים שלנו נמצאים כרגע בעשייה בלי פוליטיקה".

אז מה מבקשים מובילי היוזמה החדשה. לדבריהם המאבק הפנימי שבין חברי סניף המפד"ל המקומי לא תרם לגיבוש המפלגה והם מציעים לכל היתר להצטרף אליהם כשהדמות הפוליטית החדשה שהם מציעים לקחת זה את נציג החרדים החרדי-לייט חבר המועצה בוכניק.

ומה הקבוצה המתארגנת מבטיחה. אשר לוי מסמן את המטרות: "ננסה לתת דגש ככל יכולתנו על הנושאים של מצוינות בחינוך והורדת שכ"ל הלימוד במוסדות המגזר הדתי ולהשוותם למגזר הכללי, חלוקה מושכלת של מבני דת כדי להביא לשיתוף פעולה ולא לשסע וקרע עם הציבור הכללי בעיר".

בד בבד עם הקריאה לאיחוד בלבוש החדש, ה"מורדים" החלו בגיוס חברים ובשבועות הקרובים , כך נמסר, יודיעו על מועד לכינוס הראשון בו יוצגו הרעיונות המרכזיים והאג'נדה הפוליטית יחד עם הנציגים המרכזיים שמובילם את השינוי.

תגובת עמיעד טאוב, יו''ר סניף הבית היהודי במודיעין:''אני מברך כל תושב המעוניין לתרום לציבור מזמנו וממרצו בהתנדבות ומזמין את כל הכוחות הטובים להצטרף לבית היהודי במודיעין''

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות