חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

22 מדליות למועדון ”סקורה” באליפות ישראל בג’ודו

 

ג’ודוקות של מועדון סאקורה ממודיעין בניהולו של ד"ר איגור רומניצקי, חזרו מאליפות ישראל בג’ודו עם עם 22 מדליות, מכל הצבעים וכל המתכות. במדליות זכו גם בנות וגם בנים, חלקם מתחרים מספר שנים וזכו במדליות בעבר, וחלקם מתחרים באליפות בפעם הראשונה.

 

אביחי רויטמן , שזכה במדליית כסף באליפות ישראל בה השתתף השנה בפעם הראשונה בחייו, לא חשב שישתתף בתחרויות. אמו, יעל רויטמן מספרת: "אביחי החל להתאמן בסאקורה  אצל איגור לפני כשנתיים, לאחר שעבר ממאמן אחר. תחילת הדרך הייתה קשה. כחצי שנה הגיע רק לאימונים.

מאימון לאימון הוא הלך והתחזק, בעזרת הרבה עידוד והחדרת מוטיבציה של איגור. הוא החל להגיע לאימוני הכושר שנערכו במועדון מלבד פעמיים בשבוע אימוני ג’ודו. עד לשנה זו לא להשתתף בתחרויות, אך בשנה זו, בזכות הרבה עידוד ובניית בטחון עצמי ואמונה ביכולתו, החל להתחרות.

התחרות הראשונה הייתה בהמלצת איגור תחרות פנימית,  בכדי לאפשר לו את המסגרת המוכרת התומכת אליה הוא רגיל. בתחרות זו זכה במקום ראשון ולקח את גביע אליפות המועדון, מה שהגביר את המוטיבציה שלו עוד יותר. לפני כשבוע הוא זכה במקום שני באליפות ישראל 2013.

שכר הולם לשנתיים של מאמץ שלו ושל המאמן והמועדון. מאז הוא מאושר גאה בעצמו מאמין ביכולותיו. זה רק מוכיח שעבודה קשה, אמונה והדרכה נכונה ומקצועית של המאמן יכולות לחולל פלאים. אנו מודים מאוד לאיגור על הדרך, ההכוונה, המקצועיות והעזרה לאורך כל הדרך. ומצפים בשנה הבאה לקחת מדליית זהב באליפות ישראל 2014."

מועדון סאקורה קיים 12 שנים, ושלוש שנים פועל במסגרת עמותה עירונית לספורט סחלבים. החניכים לומדים על ג’ודו כדרך פיתוח פיזי ומנטאלי וכשיטה של הגנה עצמית שהפכה לענף של ספורט הישגי, אחד מהכי מפותחים בארץ.  

המנהל והמורה ראשי של מועדון "סאקורה" ד"ר איגור רומניצקי סבור כי לימוד אומנות הלחימה היפנית חשוב לפיתוח התלמידים ואישיותם: " לאחר שינוי החוקה של תחרויות הג’ודו שהתקבלה על ידי הועדה המקצועית של איגוד הג’ודו בישראל וגם שינויים שהתקבלו באיגוד הג’ודו העולמי, חלק מהטכניקות של הנבחרת לא קידמו את הג’ודוקאים לניצחון ושינו מאוד את הגישה הטקטית לקרב ואנחנו נדרשנו לשנות את הטכניקות במהירות כדי שיתאימו למצב החדש. אני שמח שהמתאמנים שלנו הצליחו במשימה, למרות שלחלקם השינוי היה קשה, וגרם לכך שלא הצליחו השנה לשמור על הישגים קודמים, והם כרגע מתאמנים חזק יותר כדי לשלוט בטכניקות החדשות.

ספורטאים צעירים לומדים לתכנן את חייהם לטווח ארוך לפי תוכנית האימונים והתחרויות של המועדון. במקביל הם מתבקשים לארגן אימוני כושר בבית ובחדר הכושר, להקפיד על תזונה נכונה וגם להיות תלמידים טובים בבית הספר.

ברצוני לומר תודה מקרב לב לכל הספורטאים שהשתתפו באליפות ישראל גם לאלא שלא זכו ולהורים שתמכו בילדים במשך כל העונה. אני רוצה במיוחד לציין את הישגו של דניאל סבג שזכה פעם רביעית ברציפות בתואר אלוף ישראל והתחרה גם בקטרוגיית קדטים (שגדולים ממנו בשנתיים) וזכה במקום השלישי. תודה לראש מחלקת הספורט חנן דנצינגר על העזרה והתמיכה ."

 

רשימת הזוכים :

אליפות ישראל לבנות :

          כסף: עמר אטיאס כיתה ו’ .

          ארד: גבי רומניצקי כיתה ז’ .

 

אליפות ישראל לילדים  : 

•·         זהב : דניאל סבג (ז’), יובל גונדא (ג’), נאור אינטרשטיין (ה’).

•·         כסף  :  ניר שנהר (ד’), דן חפץ (ד’), איתי דושינסקי (ד’), אביחי רוייטמן (ה’), תמיר רזגון (ו’), נדב דרור (ז’).

•·         ארד  : עידן שחר (ו’), איתמר ראם (ד’), תום רונס (ו’), נתן וידרביץ’ (ה’), עילי ארגמן (ד’), עומר מוסקוביץ’ (ו’), אורי יציב (ה’), חיים סברדלוב (ז’), אורי רונדר (ח’).

                 

אליפות ישראל נערים ט-:

•·         ארד : דניאל סבג (ז’), עידו שי (ט’).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות