חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

נער הותקף בשבר בקבוק ונפצע בפניו במהלך קטטה ברעות

 

במהלך קטטה בין בני נוער, רובם מרעות, נטל נער בגיל 14.5 שבר בקבוק וחתך באמצעותו את פניו של נער אחר (17.5). הפצוע פונה לבית החולים. הנער התוקף, אותר והובא אתמול לחקירה

 

במהלך קטטה שפרצה בין שני נערים ביום שבת לפנות בוקר, נטל אחד הנערים (14.5) שבר בקבוק ותקף עימו את יריבו. כתוצאה מהתקיפה נחתך הנער (17.5) בפניו ונזקק לפינוי רפואי לבית החולים.

יום שישי אחר חצות. קבוצות שונות בגילאים שונים של בני נוער, רובם מרעות וממכבים, מתגודדים בחוסר מעש בכל המרחב שבין המרכז המסחרי ומסלולי הריצה שבסמוך לפארק המים. מעדות של נערה שהיתה במקום עולה כי, "בהתגודדות הזו, בה נכחו למעלה מעשרים שמיניסטים ומספר קטן יותר של שישיסטים, פרץ עימות בין אחד השישיסטים לבין שמיניסט. בהתחלה העימות נשא אופי מילולי בלבד עם הרבה מאוד קללות. אבל זה מהר מאוד עבר למכות".

"השישיסט לא ויתר להם ואז הוא הרים בקבוק שבור שהיה זרוק במקום והתחיל לנפנף בו מול השמיניסטים. לא ברור מה קרה שם בדיוק אבל במהלך השימוש שלו בבקבוק הוא פגע בפנים של השמיניסט. חברים שלו הרחיקו אותו מהמקום וכנראה לקחו אותו לטיפול רפואי. הנער הדוקר כנראה נמלט מהמקום עוד לפני שניידת המשטרה הגיעה".

כשהגיעה הניידת פיזרו השוטרים את בני הנוער ששהו עדיין במקום ובתוך זמן קצר המקום התרוקן. הנער הפצוע פונה לבית החולים הדסה- עין כרם לשם קבלת טיפול רפואי. הנער התוקף מוכר לבני הנוער המקומיים. ביום ראשון בבוקר הוא נעצר והובא לתחנת מודיעין לשם חקירה.

נתונים ראשוניים שהעבירה המשטרה על הארוע ביום ראשון בבוקר, מאשרים את פרטי הארוע. עוד נמסר כי אתמול (א’) החלה המשטרה את בדיקת האירוע עם הנער, לאחר שאותר.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות