חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עשרות בני נוער מעורבים בשימוש בסמים

 

דבר כזה עוד לא היה במודיעין. בעוד המשטרה מדווחת על 4 נערים שנעצרו בגין שימוש בסמים בדרך יצחק רבין, צצה פרשייה הרבה יותר מורכבת המעוררת שאלה כבדת משקל... היכן ההורים. תלמידת תיכון ל"חדשות מודיעין": המבוגרים חיים בעננים.

 

זה החל כמעט בארוע "שיגרתי" שנרשם בתחנת המשטרה בעיר. בשבוע שעבר סיור משטרתי שסייר בשדרות יצחק רבין  בעיר עצר לחקירה 4 בני נוער בגילאי 16 לערך. הקבוצה נתפסה על חם כשחבריה משתמשים בסמים כשהכוונה בעיקר לחשיש. אחד הנערים החליט להיפטר מ"מרכולתו" בכל מחיר והשליך את הסם מתחת לרכב המשטרתי . הניסיון לא צלח והשוטרים  שהבחינו במעשה חיפשו על גופו ומצאו סם נוסף עטוף בשטר כסף.

זה אולי לא היה נחשב אירוע שיגרתי לולא הידיעה הבאה שהגיעה בתחילת השבוע למערכת. עשרות בני נוער, כך לשון הידיעה מ"תושב מודאג" שהעביר את המידע לגורם בעירית מודיעין, נחקרים באשמת שימוש בסמים. התושב האלמוני אף נקב במס’ האסטרונומי 60 בני נוער, והכמות המדהימה הריצה אותנו לתחנת המשטרה לשמוע במה מדובר.

במשטרה כך התברר אכן יודעים על הפרשה המכונה שם פרשיית הסמים. במסגרת החקירה כך על פי תגובת סגן מפקד התחנה רב פקד יאיר שרם, נעצרו ונחקרו עד כה כ 7-8 בני נוער, אך קבוצה זו מתברר הינה רק  "כח חלוץ" בלבד מאחר ובמהלך חקירתם  של אלה נמסרו עוד שמות רבים של בני נוער אחרים וכהגדרת סגן מפקד התחנה, "צפויים להיחקר עוד רבים בפרשיית הסמים המסתעפת הזו".

חשוב לציין ורב פקד שרם מדגיש זאת,  שהמדובר נכון לרגע זה  בשימוש בסם בלבד ולא בעבירה חמורה יותר כסחר בסמים, אך החקירה רק בשלביה הראשונים ואין לדעת מה יעלו החוקרים בהמשך הדרך

לא ברור אומנם לאן הדברים מתגלגלים, דבר אחד בטוח, מישהו בבית "שכח את הילדים שלו" ולא בבית. בשבוע שעבר בטרם נודע על הפרשייה הזו, יצא לכותב שורות אלה לבקר בבית חברים בעיר. במהלך הערב התמקדה השיחה על שאלת המיליון, מה בני הנוער עושה בקיץ הגדול. בתם של החברים, תלמידת כיתה י"ב שהקשיבה מהצד בתחילה לשיחה בין "הגדולים" התערבה: "להורים רבים כאן אין  טיפת מושג מה עושים הילדים שלהם בשעות הערב והלילה. ההורים משוכנעים שהבן שלהם הוא ילד טוב ירושלים, אך לו יכלו להיכנס לדף הפייסבוק שלו היו נופלים".  מי אשם?  "לא יודעת. גם ההורים שלי לא נכנסים לחטט בדף הפייסבוק שלי. במקרה שלי  אין להם מה לדאוג, אבל ביננו, למה שיאמינו לי". 

זהו "כתב האישום" של תלמידת י"ב אם כי טרם "נמצא" האשם בכישלון:: החינוך בבית? החינוך בבית הספר? העיריה, התקשורת או אולי כל אחד בתורו תורם משהו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות