חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

תקיפה בקניון

 

מה היה בפלילים השבוע על פי דיווחי מפקדת תחנת המשטרה בעיר

 

 תקיפה בקניון

האלימות כך מתברר אינה מתרכזת רק בפאבים וערבי אלכוהול. השבוע החליטו שני קטינים תושבי העיר לבלות כמו כל בני הנוער בעיר את זמנם בקניון המקומי, אלא שמישהו שם היה עוד יותר משועמם. צעיר בן 19 תקף את שני הקטינים ובעוד הוא נעצר לחקירה בחשד לחבלה ותקיפה, שני הקטינים הובהלו לטיפול רפואי.

כיסא בראש

בפאב בליגד סנטר (ראה ידיעה נפרדת) נעצרו שני צעירים תושבי מודיעין בחשד שהם שברו כיסא על ראשו של צעיר שנזקק עקב כך לטיפול דחוף ולתפירת 18 תפרים. המקום נסגר בהוראת מפקד תחנת מודיעין רב פקד ברינה לשבוע החל מיום א’ האחרון ושני הצעירים נעצרו. ביום שני השבוע הגיש עורך דינו של אחד הצעירים ערר בבית המשפט על המעצר ואולם ערעורו נדחה.

ככה יעשה לנוהג בלי רישיון

למרות שמן הסתם לנסוע במודיעין עלית ללא רישיון נהיגה זה יותר בטוח, החליט צעיר תושב הישוב בן 23 לקחת סיכון ולנסוע בעיר השכנה מודיעין. אבל במודיעין הבחור נתפס נוהג ללא הרישיון המיוחל. לא ברור ממי לקח הצעיר את הרכב, מה שברור שהוא כבר לא יזקק לו יותר כי הרכב נלקח והוא עצמו הובל אחר כבוד לשימוע.

שב"חים עליך מודיעין

מכת השוהים הבלתי חוקיים ממשיכה להטריד את תושבי העיר אבל גם את שוטרי התחנה בעיר. השבוע, כך מתברר, היבול היה עשיר במיוחד. לא פחות מ- 42 שוהים נתפסו ושניים מהם נלקחו לחקירה, ככל הנראה בשל ה"וותק" שצברו בכניסתם הלא חוקית לשטחי הקו הירוק. 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות