חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

העירייה מעכבת החזר הוצאות נסיעה לתלמידים לבתי הספר

 

"אנחנו לא בנק שאמור לממן אשראי לעירייה", אומר אחד ההורים על העיכוב בהחזר הכספים. במשרד החינוך אומרים שהכסף מועבר מדי חודש. בעירייה טוענים שהמשרד לא מעביר את הכספים במועד. ההורים ממשיכים לחכות

 

הורים שזכאים להחזר עבור הוצאות הנסיעה של ילדיהם למוסדות החינוך טוענים שהעירייה מעכבת את ההחזר הכספי שמגיע בצורת זיכוי בחשבון הארנונה. מדובר בהחזר הוצאות נסיעה עבור החודשים דצמבר עד מרץ. אחד ההורים אמר השבוע כי ההחזר הכספי הוא עבור 25 אחוזים בלבד מהוצאות הנסיעה אולם במשפחות עם מספר ילדים זה מצטבר לסכום נכבד שמעיק על התקציב המשפחתי. לדבריו ההחזר מסתכם בכ-100 שקלים לילד עבור שלושה חודשי נסיעה.

הורה: "אין שום סיבה שהעירייה תעכב את הכספים המגיעים לנו. אנחנו לא בנק שאמור לממן אשראי לעיריית מודיעין. לא מספיק שהעירייה לא נותנת לי מוסד חינוכי ליד הבית היא גם לא נותנת הסעות נורמליות לילדים כמו בכל הרשויות. ואפילו יותר מזה העירייה לא מעבירה לנו את החצי המגיע לנו ממשרד החינוך כשבעצם העירייה לא משתתפת בשקל אחד בהוצאות הנסיעה של הילדים אלא עוד משתמשת בכספנו לתקציב השוטף שלה".

בתגובה נמסר מדוברות עיריית מודיעין מכבים רעות: "הכספים לתלמידים הזכאים להחזר, מוחזרים בקצב בו מעביר אותם משרד החינוך לעירייה. על פי מדיניות משרד החינוך, כל שלושה-ארבעה חדשים, נערך סיכום בעירייה של כל התלמידים להם מגיע ההחזר. הסכומים מדווחים למשרד החינוך המעביר את הכספים ואז, מזוכות המשפחות בתלוש המיסים. עד היום הוחזרו הכספים עבור חדשים ספטמבר אוקטובר נובמבר. בשל חג הפסח מתעכב ההחזר עבור חדשים דצמבר, ינואר פברואר ומרץ, והוא יתבצע בחודש יוני. ההחזר של חדשים אפריל מאי ויוני, יגיע למשפחות בסביבות חודש אוגוסט".

מדוברות משרד החינוך נמסר כי הכספים מועברים מדי חודש. ממחוז ירושלים של משרד החינוך נמסר, כי "מידי חודש מעביר המחוז את כספי דמי הנסיעה לעיריית מודיעין כולל החודשים הנקובים בפנייתך".

בעירייה טוענים כי הכספים לא הגיעו. הדוברות: "משרד החינוך אינו עומד בהתחייבויותיו כלפי עיריית מודיעין ואינו מעביר לעירייה את הכספים אותם הוא חייב במועדים הנקובים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות