חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

כדורעף נשים: גם מסע בן 1,000 מילין מתחיל בצעד קטן אחד

 

שני מחזורי ליגה נוספים עברו על קבוצת כדורעף הנשים מ.ס. מודיעין, העושה את צעדיה הראשונים בליגה הלאומת לכדורעף נשים. ועם האופי שלה המגמה מסתמנת בבירור: ההשתפרות הולכת ונמשכת. זה התחיל בהיסוסים והתאוששות מול כפר סבא. ונמשך בניצחון מדהים! על מובילת הליגה הבלתי מעורערת מהוד השרון

 

בהתחלה, הגיע משחק החוץ מול כפר סבא. מודיעין פתחה טוב את המשחק וניצחה את המערכה הראשונה בתוצאה 23:25. ההמשך היה קצת פחות טוב והמארחות עלו ל 1:2 במערכות ו 18:24 במערכה הרביעית. שחקניות מודיעין הציגו הרבה אופי ונחישות, סרבו להישבר והצילו שש נקודות משחק רצופות לחובתן!!! נכון שבסיום כפר סבא הייתה זו שניצחה, אבל עדיין היו סיבות לאופטימיות לאורחות ממודיעין.

ואז הגיע לו המשחק מול מכבי הוד השרון. לכאורה היה מדובר בהפסד כמעט ודאי - מודיעין ללא ניצחון, ואילו היריבות שמנגד, מוליכות את הטבלה ללא הפסד.

מודיעין התייצבה סוף סוף למשחק באולמה הביתי בשמשוני (משחקה הקודם התקיים ברעות) כאנדרדוג ואולי היה בזה משהו טוב. הקבוצה הגיעה למשחק ללא ציפיות מיוחדות והמאמן סלאבה פטראייב ביקש בתחילת המשחק מהשחקניות שיחשבו על המשחק כמו על משחק אימון.

ואכן כך היה - היכולת של המארחות ממודיעין השתפרה פלאים ובעיקר בהיבט המנטאלי. המערכה הראשונה הייתה שקולה וצמודה, והסתיימה ב 22:25 לאורחות מהוד השרון. המערכה השנייה הייתה הטובה ביותר של מודיעין עד כה השנה - המערכה הייתה חד צדדית, מודיעין הציגה כדורעף ללא טעויות גם בהגנה וגם בהתקפה, ניצחה במערכה השנייה 11:25 והשוותה את מניין המערכות ל 1:1.

צמוד צמוד - המערכות הבאות היו צמודות יותר וכאן בא לידי ביטוי האופי של הקבוצה, שזכור לנו היטב מהעונה שעברה. מי שעוד הפגינו נוכחות היו האוהדים שחזרו להרעיש ביציע. המערכה השלישית הסתיימה ב 20:25 למודיעין והמערכה הרביעית הסתיימה ב 22:25 גם כן למודיעין, שחגגה ניצחון מתוק מתוק - 1:3 על מוליכת הטבלה מהוד השרון.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות