חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מיכל שביט. מנהלת חדשה לתיכון ברעות

 

מיכל שביט, תושבת מבשרת, היא מנהלת תיכון מו"ר החדשה. שביט תחליף את רות לסרי שעוברת לפיקוח במסגרת מחוז ירושלים

 

עיריית מודיעין, מכבים-רעות מסרה השבוע כי מיכל שביט נבחרה לתפקיד המנהלת החדשה של תיכון מכבים-רעות. שביט תחליף את המנהלת היוצאת, רות לסרי, שמונתה לתפקיד מפקחת תיכונים במחוז ירושלים של משרד החינוך, חילופים אלו יערכו בתום שנת הלימודים הנוכחית.

מיכל שביט תושבת מבשרת ציון, בעלת תואר ראשון בחינוך ובהיסטוריה, תואר שני בהיסטוריה ובוגרת בית הספר למנהיגות חינוכית - מנדל, מגיעה לתיכון מכבים רעות עם ניסיון של שנים בניהול במערכת החינוך. שביט שמשה במשך כעשור, בין השנים 1989-2000, כסגנית מנהלת של התיכון הירושלמי שליד האוניברסיטה, הנחשב לאחד התיכונים המובילים בארץ.

בין השנים 2000 ל-2009 ניהלה את חטיבת הביניים במבשרת ציון ובשנה האחרונה שמשה מדריכת מטה ל"אופק חדש" וחינוך אישי לחינוך העל-יסודי במשרד החינוך.

בתפיסת עולמה כפי שבאה לידי ביטוי בדיון שנערך ביולי 2009 במועצה המקומית מבשרת, בה היא גרה ובה ניהלה את חטיה"ב, עולה כי מיכל שביט, מנהלת החטיבה, מצדדת במעבר למבנה פדגוגי שש-שנתי. ואמרה כי, יתרונות הרצף יהיו מעבר אחד בלבד, רצף לימודי וחינוכי, רצף מבני ופדגוגי, רצף טיפול באוכלוסיות קצה, חשיפה לתוצרי סיום ואיגום משאבים". תפיסת עולם המיושמת עקרונית בביה"ס מו"ר שברעות.

מעיריית מודיעין נאמר,"עיריית מודיעין, מכבים-רעות מאחלת למנהלת החדשה הצלחה בתפקידה שכן הצלחה שלה זו הצלחה של התלמידים והצלחה של העיר עצמה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות