חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

כך תייצרי לעצמך קולקציה ייחודית משלך

 

אופנה היא תחום מגוון ומרתק, ורובנו – גברים ונשים אחד – נמשכים אליה מאוד. ברור לנו שהבגדים שלגופנו משפיעים לא פעם על האופן שבו אנחנו נתפסים בעיני אחרים. ברור לנו שהבגד הנכון יוצר רושם טוב או רע וגם יכול לעזור לנו לבנות את התדמית שאנחנו כל כך רוצים.

 

אופנה היא תחום מגוון ומרתק, ורובנו – גברים ונשים אחד – נמשכים אליה מאוד. ברור לנו שהבגדים שלגופנו משפיעים לא פעם על האופן שבו אנחנו נתפסים בעיני אחרים. ברור לנו שהבגד הנכון יוצר רושם טוב (או רע) וגם יכול לעזור לנו לבנות את התדמית שאנחנו כל כך רוצים. מצד שני, כמה כיף יכול להיות אם נדע לעצב את הבגדים בעצמנו ולהכין את השמלה התפורה למידתנו או את החולצה שתשתלב טוב יותר עם הבגדים שקיימים בארון. אם אפשר לשלב עם הידע הזה גם קריירה מקצועית חדשה הרי זה משובח. אז איך עושים את זה?

 לומדים לתפור לבד

כדי לקבל את היסודות ולהבין איך מעצבים חולצה, מכנסיים או שמלה לגמרי לבד, מומלץ להשלים קורס תפירה למתחילים. זהו שלב חשוב מאוד שכן יש כמה פרטים טכניים שכדאי להכיר, ולא מעט רעיונות טובים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון עם מינימום טעויות, כבר מתחילת הדרך. במסגרת קורס כזה מקבלים את כל הכלים החשובים ביותר, מהיכרות עם סביבת העבודה ועם מכונת התפירה, דרך לימוד יסודות התפירה והמידות, ועד לסוגי התפרים הקיימים, והם רבים ומגוונים. היתרון המשמעותי של הקורס הוא הניסיון הפרקטי, כך שגם אם נדמה לכם שמדריך וירטואלי יעשה את העבודה אין תחליף להתנסות בשטח.

 להרגיש את השטח טוב יותר

בנוסף ללימוד היסודות והפרקטיקה חשוב שתדעו אילו בדים מתאימים לכם ולעיצובים שלכם, ואיך מוצאים אותם. זהו עוד יתרון חשוב שיש לקורס תפירה, דרך אגב. זאת משום שבמסגרת קורסים מהסוג הזה תצאו לשטח, תערכו סיורי בדים ותכירו את החנויות הטובות ביותר שבהן תוכלו לקנות את הבד האידאלי לשמלת הערב המיועדת, לבגד החדש לילד או לחולצה שאתם משתוקקים לעצב לבד.

 הזדמנות לפצוח בקריירה אופנתית

מי שנמשך לתחום האופנה בוודאי תוהה אם יוכל להשתלב בו. התשובה היא כן, או ליתר דיוק: בהחלט כן. קורסים שבהם תלמדו לתפור, לעצב, למדוד ולבחור את הבדים הנכונים, הם אלה שיעניקו לכם כלים מקצועיים ופרקטיים. אם השאיפה שלכם היא הקמת עסק קטן משלכם רצוי שתכירו גם תחומים נוספים הקשורים בניהול עסק, לרבות שיווק ויזמות עסקית. מאחר ותחום האופנה אינו מסתכם רק בבגד שלגופנו אלא גם באקססוריז ובפריטים נלווים, גם אותם רצוי להכיר. עם המידע החשוב הזה חנות הבוטיק שלכם קרובה מתמיד.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות