חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אבסולוטלי שיכורים כלוט

 

תפיסת נהגים שיכורים ביום שישי בלילה הפכה לספורט מוכר בקרב שוטרי מודיעין. אבל הפעם המתינה להם הפתעה שבסיומה שאלו את עצמם "מי ישמור על השומרים?!

 

ביום שישי בלילה נערך בגזרת תחנת מודיעין מבצע כנגד נהגים שיכורים. במהלך המבצע, בפיקודו של ראש משרד תנועה פקד אריק בר כליפא, פעלו 12 מתנדבי ית"מ ו-4 שוטרים. נתפסו 5 נהגים שיכורים, נהג בפסילה, נהג שהסיע בשכר ברכב לא מורשה.

סה"כ הושבתו 7 כלי רכב ל-30 יום בגלל עבירות תנועה חמורות. נפסלו 5 נהגים מלנהוג, ונרשמו 45 דו"חות תנועה בגין עבירות חמורות אחרות.

אולם שיא השיאים נשבר כאשר הבחין ראש משרד התנועה ברכב בטחון של רכבת ישראל, שיצא מכיוון ישפרו סנטר. מבדיקת הנהג עלה, כי הוא שיכור בכמות העולה על הכמות המותרת בחוק.

הנהג השיכור עוכב לתחנה. נשקו האישי נתפס ויותר מאוחר הועבר לקב"ט החברה. הרכב הושבת ל-30 יום. כנגד הנהג נפתח תיק בגין נהיגה תחת השפעת אלכוהול ורשלנות בשימוש בנשק. בימים הקרובים תיק החקירה יועבר להכנת כתב אישום.

אם לא די בכך, במהלך אותו המבצע, התקבלה הודעה במכשירי הקשר על אדם המאיים לדקור אחר במודיעין סנטר. למקום הגיעו סיירי תחנת מודיעין והבחינו בחשוד , תושב מזרח ירושלים, אשר עפ"י החשד איים עם מברג על נהג, נער תושב מודיעין.

הרקע לאיומים - ויכוח בין השניים. החשוד- המאיים, נמצא תחת השפעת אלכוהול. מחקירת המקרה עולה, כי תוך כדי הויכוח בין השניים נסע החשוד במהירות לעבר הנער בכוונה (לטענת הנער) לפגוע בו.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך עד היום ,ב’, תיק החקירה הועבר להכנת כתב אישום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות