חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נחישות זה שם המשחק

 

לאחר הכפור ביום א’ במגרש הפתוח של שוהם, קבוצת קט סל ב’ של עוצמה מודיעין חזרה ביום ג’ הביתה לאולם במודיעין וגברה במחזור השישי על מכבי בית אריה בתוצאה 26:38

 

עוצמה מודיעין חסרה את ניצן אברהם ויובל לר הפצועים והציגה לראווה את התלבושות החדשות של השחקנים.

"הוא מתאמן לצעדת מודיעין בעוד שלושה ימים" הסבירו בקהל את השחקן שצעד יותר מדי. דור ירדני הפעיל יפה את ירין בן שימול והוסיף סל משלו והשישית הראשונה הסתיימה ב 2:8 למודיעין.

השישית השנייה נפתחה עם שני סלים של אור סרי, שתיקן החטאות של חבריו. בית אריה קלעה שש נקודות רצופות והשישית הסתיימה ב 10:14 למודיעין. בשישית השלישית שתי הקבוצות קלעו שתי נקודות ביחד ומודיעין הוליכה ב 2 הפרש במחצית - 12:14.

"כמו להוציא מים מהסלע" - בתחילת המחצית השנייה זה עדיין הלך קשה בהתקפה, אבל שחקניו של איתן מוסקוביץ החלו לשחק כדורסל חכם - אוהד מזרחי בכניסות לסל ורועי כהן הופעל בצבע, השנים קלעו 10 נקודות בשישית הרביעית שהסתיימה ב 14:24 למודיעין.

אמיר אברהמי ופלג ליברמן צלפו מרחוק בשישית מספר חמש ומודיעין עלתה ל 16:32. "יאללה הפיצה מתקררת" קראו ההורים ביציע ובסיום ניצחון 26:38 לעוצמה מודיעין על בית אריה.

קלעו לעוצמה - אוהד מזרחי 11 נק’ ו 4 חט’, אור סרי 7 נק’ ו 2 חט’, רועי כהן 5 נק’ ו 2 חט’, פלג ליברמן 4 נק’ ואסיסט, ירין בן שימול 4 נק’, אמיר אברהמי 4 נק’, דור ירדני 2 נק’ 4 חט’ ו 2 אס’ ויובל גבע נקודה אחת ו 8 חטיפות. עוד שותפו - עמית ארזי, עומר בר ( 5 חט’) ותומר סיגלוב.

חטפני - השחקן הבולט במגרש, היה שחקן שסיים את המשחק עם נקודה אחת בלבד. מדובר ביובל גבע, שנתן את האות למשחק ההקרבה בהגנה וסיים את המשחק עם לא פחות משמונה חטיפות.

המהלך של המשחק - או לזה איתן מתכוון כשהוא מדבר על נחישות: שחקן מודיעין קיבל מסירה חזקה מאחד חבריו לקבוצה, הכדור פגע לו בשלוש האצבעות האמצעיות וכופף אותן אחורה (האבחנה בט.ר.מ. - נקע באצבע ותודה ששאלתם). השחקן לא ויתר על הכדור, הסתובב ועם הזרת שילח את הכדור פנימה. רק לאחר מכן, הוא נתפנה לטפל ביד הכואבת.

לאחר שישה מחזורים במאזנה של עוצמה שלושה ניצחונות ושלושה הפסדים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות