חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מתקני כושר במקום ספינת פיראטים

 

ספינת הפיראטים המיתולוגית, שעמדה בראש גבעה במרכז רעות, סולקה. במקומה הוקם ונחנך ביום ראשון פארק מתקני כושר. תושבי רעות לא באו לטכס

 

אתמול (א') נחנך בראש גבעת מגדל המים ברעות פארק מתקני כושר. הפארק הוקם על אתר ספינת הפיראטים המיתולוגית שהתבלתה וסולקה מהמקום.

250 אלף שקלים היה הסכום שהוקצה להקמתם של שני מתקני כושר. 60 אלף מתוכם מתקציב העירייה: זה שהוקם ונחנך לפני כשנה בשדרת עמק החולה וזה שנחנך אתמול ברעות. התקציב הגיע מקרן הספורט העממי של הטוטו, אותה מנהל כיום יואל שביט, תושב מודיעין. המתכנן, מנחם פולוגוקין.

לטכס חנוכת המתקנים הגיע קהל מועט, רובו קשור בדרך זו או אחרת להקמתם. גם טכס זה, הפך לחלק ממערכת הבחירות המתנהלת בימים אלה. ראש העיר היוצא משה ספקטור לא חסך דברים וציניות, הן כלפי 'יחד' והעומד בראשם, שהציע בעבר לשקם את ספינת הפיראטים במקום לסלקה, והן כלפי חלק מאמצעי התקשורת: "אני לא רואה פה אף אחד מאלה שמופיעים כל הזמן באינטרנט".

"הודיעו לנו שספינת הפיראטים לא בטיחותית ואינה עומדת בתקנים, ואנחנו החלטנו להחליף אותה" אמר ספקטור בדבריו. והוסיף: "היעד הבא שלנו הוא הקמת אולם ספורט עירוני תקני וגדול. אנחנו מכינים כעת את הבקשה לסיוע מהטוטו, אני מקווה שיהיה תקציב ואישורים עוד לפני סיום הקדנציה הנכחית. הכוונה היא שהאולם יוקם בתוך מסגרת המע"ר."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות