חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מקדמים ”פארק חברים” במודיעין

 

יו"ר סניף אקי"ם במודיעין, הסגן חיים ביבס וראש תנועת "מודיעין של כולנו" מקדמים בעיר פארק משחקים לילדים עם צרכים מיוחדים. עכשיו צריך מימון

 

מ"מ ראש העיר, חיים ביבס, יו"ר תנועת מודיעין של כולנו שרון מעוז ויו"ר אקים במודיעין שחר מי און, סיירו ביום שישי האחרון ב"פארק חברים" ברעננה, הראשון מסוגו בישראל, המיועד לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

הסיור נערך עם נציגי בית איזי שפירא שהקימו ומתפעלים את "פארק החברים" ברעננה על מנת לבחון אפשרות להקמת פארק דומה במודיעין במסגרת הקמת מעון משולב בעיר. עלות הפארק ברעננה כמיליון דולר והקמתו ערכה כשנה שלמה.

בהודעה לתקשורת שהוציא ביבס לאחר הסיור נמסר כי הקמת הפארק ברעננה לוותה במספר צוותי חשיבה ותכנון שכללו נציגי עירייה, אנשי מקצוע ונציגים מאוכלוסיות בעלות לקויות שונות על מנת לבחון את כל ההיבטים השונים להם נדרש מענה בפארק מסוג זה.

"פארק חברים" הוא גן שעשועים נגיש ומשלב, הנמצא בתוך פארק רעננה ופתוח לציבור הרחב. הפארק מעניק לילדים עם צרכים מיוחדים הזדמנות להשתתף בפעילויות פנאי וחוויה ולהינות ממפגש עם ילדים אחרים בני גילם.

מחשבה רבה הושקעה בכל מתקן ומתקן על מנת להבטיח שהפארק יהיה מקום נעים, בטוח ומהנה. הנגישות לילדים ובני נוער עם צרכים מיוחדים, הורים עם צרכים מיוחדים ומלווים עם צרכים מיוחדים.

מתחם "פארק חברים" הותאם לילדים עם צרכים מיוחדים מגוונים תוך התייחסות למכלול רחב של מרכיבים ומאפשר התמצאות במרחב, עצמאות ובטיחות לכל הילדים.

המתקנים נבחרו בקפידה כדי להבטיח עמידות ותחזוקה נוחה, סביבה עשירה בגירויים מעוררי הנעה, פעילות חוויתית משותפת של מספר רב של ילדים בו זמנית. ריכוז מתקנים שונים לפעילות מוטורית וביניהם מתקני מוסיקה גדולים, מבוך שלאורכו משולבים משחקים שונים, מתקן מים הזורמים מנקודה גבוהה לנקודה נמוכה תוך יצירת צלילים שונים ואמפיתאטרון לפעילות העשרה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות