חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

המוזיקה נפלאה. השאר - נו..

 

המופע הראשון של הרכב הג'אז 443 בהיכל התרבות נתן לרוכשי הכרטיסים תמורה מלאה לכספם. בניו-יורק או במונטריאול המחירים למופע כזה זולים יותר

 

דבר אחד טוב באמת היה אתמול, ה', במופע שנערך במבואה של היכל התרבות העירוני: המוזיקה! הרכב הג'אז 443 נתנו מוזיקה במיטבה. אבל בזה מתחיל ומסתיים החלק הטוב.

"ככה לא בונים חומה" אמר השדרן, שנייה לפני שנבחרת ישראל קיבלה את הגול. מופע הג'אז אתמול נועד לקדם סדרת ג'אז בת חמישה מפגשים בהם יארח הרכב הג'אז 443 נגנים מובילים וייצרו עימם הרכבים מוזיקאלים ייחודיים.

ככזה, הכוונה הייתה למתג את המופע שימשוך קהל רב בסגנון לא פורמאלי. קהל שייחשף לסוג המוזיקה הזה וירצה לבוא עוד ועוד. קהל שאגב, מכספי המיסים שלו עדיין מסובסדת פעילות היכל התרבות.

בפועל, נקבע למופע מחיר כרטיס בלתי סביר של 75 שקל. זאת כשמדובר במופע שאינו באולם הגדול, עם ישיבה על טריבונות אבן בצמוד לבית קפה פעיל. הקונספט - מצוין. אבל המימוש הביא קהל מצומצם יחסית של כ-80 איש שניכר היה שמדובר במשוגעים לעניין בלבד.

הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות, אמר פעם מישהו. וצדק. כי מופע הג'אז על מדרגות היכל התרבות העירוני פספס לגמרי את תפקידו - חשיפת קהל רחב ככל שאפשר לסוג בילוי מוזיקאלי כזה.

ועוד הערה אחת קטנה לסיום: כשמחלקים דף מידע לקהל, גם כשהוא סתם פלט מחשב, מן הראוי היה לעשות הגהה. התאריכים בעייתיים וסדר המופעים אינו כרונולוגי. המופע של יום חמישי, כלל אינו מופיע. זה נראה רשלני.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות