חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מרבדים את שדרות החשמונאים

 

החל מיום ראשון הקרוב, 25.3 תחל העירייה, באמצעות החברה הכלכלית (חכ”ל) בעבודות לריבוד מחדש של שדרות החשמונאים- ציר התנועה המרכזי של העיר מכביש 443 לכיוון מרכז העיר.

 

החל מיום ראשון הקרוב, 25.3 תחל העירייה, באמצעות החברה הכלכלית (חכ"ל) בעבודות לריבוד מחדש של שדרות החשמונאים- ציר התנועה המרכזי של העיר מכביש 443 לכיוון מרכז העיר. העבודות יתקיימו בכל יום בשעות הערב כאשר הן יחלו בשעה 20:00 ויסתיימו בבוקר למחרת בשעה 6:00.

הריבוד החדש יחל מהכניסה הראשית של העיר מכביש 443 ועד לצומת הרחובות חשמונאים וחיים בר-לב ויהיה, כמובן, לשני הכיוונים. אופי העבודה יהיה כאשר בכל לילה ירובד נתיב אחד מתוך מקטע אחד כך שלמעשה לא תהיה חסימה מלאה של הכביש אלה רק ייתכנו שיבושי תנועה.

עבודות הריבוד ייעשו בשעות הלילה בתאום עם המשטרה. ההחלטה לקבוע את העבודות בשעות הלילה התקבלה בשל הרצון למנוע עומסי תנועה בשעות הבוקר ביציאה מהעיר ובשעות הערב בכניסה אליה. בעירייה מבקשים מהתושבים לגלות ערנות ולציית להכוונת התנועה בתקופת העבודות. כמו כן מומלץ להתעדכן באתר העירייה, בדף הפייסבוק של העירייה  ובמוקד העירוני אודות התקדמות העבודות לאורך השבוע.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות