חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

פרסומות גם בגני הילדים

 

מאז פתיחת היכל התרבות הפכו גני הילדים בעיר ל"משרדי פרסום" להצגות גם לאלו המתקיימות בימי שבת וגם בגנים הדתים. העירייה כבר נתנה 24 קנסות

 

הורים בעיר מודיעין טוענים כי מאז פתיחתו של היכל התרבות העירוני הופכות הכניסות לגני הילדים ל"משרד פרסום" ומתמלאות בחומר פרסומי המזמין להצגות ילדים, חלקן בימי שבת בבוקר.

מבדיקה עולה כי בעירייה מודעים להיקף הבעיה ומלבד הפעלת פקחים מתכוננים להציב לוחות שילוט מיוחדים.

מתברר שבעירייה יש חוק עזר עירוני האוסר על גורמים מסחרים לפרסם במקומות שלא מיועדים לכך ובחודשים האחרונים כבר ניתנו 24 קנסות למפיצי פרסומות בגני הילדים.

למרות פניות של הורים לעירייה הם טוענים שזרם הפרסומות ממשיך להציף את הגנים. מתברר שגם בגני ילדים המשתיכים לזרם הממלכתי דתי מחלוקות הפרסומות, חלקן להצגות המתקיימות בימי שבת בבוקר, אליהם הציבור הדתי לא הולך.

אחד ההורים שפנה למערכת כותב כי: "בשבוע שעבר נפרץ גבול חדש. בתוך גן הילדים, במגירות של עבודות הילדים, הונח "פלאייר" להצגה. למיטב ידיעתי, כל הנושא הזה אסור על פי נהלי משרד החינוך, והדברים חמורים שבעתיים כאשר מדובר בגוף רשמי ולא באיזה חאפר."

הפרסומות הונחו במגירות של הילדים בתוך גן המשתייך לזרם הממלכתי דתי. "רובן המוחלט של ההצגות הן בימי שבת בבוקר, כך שגם אם הייתי בוחר להיכנע לפרסומת הכפויה וללכת עם ילדי להצגה - אינני יכול לעשות זאת."

בתגובה נמסר מהעירייה כי חל איסור מוחלט על תליית שלטים גם אלו הנוגעים להצגות ולמופעים המתקיימים בעיר במקומות שאינם מורשים כמו בגני הילדים וכן חל איסור להכניס פרום לאירועים פרטיים במוסדות החינוך בעיר.

דוברות העירייה: "מחלקת הפיקוח העירוני פעלה למתן קנסות רבים למפיצים העוברים על חוקי העזר בנושא זה. כמו כן, מנהלת היכל התרבות פנתה בכתב לכל המפיצים והמפיקים השוכרים את האולם, בדרישה ברורה כי יפעלו על פי חוקי העזר העירוניים, ותעשה זאת שוב לאור התלונות האחרונות."

"במקביל, תפעל מנהלת היכל התרבות למצוא דרך להעמיד שלטים מורשים בסמוך לגני הילדים, בהם ניתן יהיה לתלות מודעות על מופעים והצגות, על פי החוק."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות