שלום דנה,
תודה על 3 השאלות החשובות שלך.
לגבי הראשונה אענה באופן כללי - אין חובה על כולם לעשות פעולה מסוימת בשיווק. כל עסק ומה שמתאים לו, בכל תקופה. וזה תקף גם לגבי בניית אתר לעסק.
ואם אני רוצה לענות על השאלה הראשונה שלך באופן ספציפי - יש יתרונות באתר שאין לרשתות, כמו הבעלות עליו - הרי ברשתות אין לך באמת בעלות על הדפים שלך ואת נתונה לחסדי האלגוריתם והאינטרסים הצרים של בעלי הרשת החברתית. מצד שני היתרון האדיר שיש ברשתות (ואין לאתר בתחילת הדרך) הוא התנועה – שזה היתרון הבולט של רשתות. תנועת גולשים אל הדפים העסקיים. אל האתר אין תנועה, אלא זו שאת יוצרת ומתחזקת במהלך הזמן.
אז ההחלטה על בניית אתר לעסק היא אינדיבידואלית תוך שקילת כל הבעד ונגד של אותו עסק ספציפי. וזה גם עונה על השאלה השניה.
לגבי השלישית – זה יכול לנוע ממספר אלפים בודדים (כשמישהו בונה לך, לא את לבד) ולהסתיים בכמה עשרות אלפי שקלים.
זה עובד על אותו עקרון כמו לקנות בגד, מכונית, בית או סופשבוע בבית מלון. המחיר מושפע מההשקעה באתר (שעות העבודה, מספר בעלי המקצוע), אבל זה שוב מחזיר אותנו ל-2 השאלות הקודמות שלך – מה הצורך באתר לעומת אחזקת נכס דיגיטלי ברשתות.
בהצלחה
0506202585