שלום דנה,
זו שאלת מפתח, כי המטרה של עיצוב גרפי אינה רק להיראות טוב, אלא להיבדל מהמתחרים ולשבות את תשומת ליבו של הלקוח.
העיצוב הגרפי שאני מציע יגרום לך להתבלט באמצעות יצירת "שפה" ויזואלית ייחודית שנמנעת מ"רעשי רקע" ומבליטה את הערך המוסף שלך.
ניתוח מתחרים: השלב הראשון הוא לבחון לעומק את המתחרים שלך. אם כל עורכי הדין באזור משתמשים בצבע כחול כהה, ובפונטים מסורתיים – אנו נשתמש בצבעים משלימים או בפונט מודרני יותר כדי לשדר חדשנות ורעננות.
שבירת ציפיות: אם השוק מצפה למשהו מסוים, נשתמש בעיצוב כדי לשבור את הציפייה בצורה חכמה. לדוגמה, אם כולם משתמשים בתמונות סטוק "חיוכים מזויפים", אנו נשתמש באיורים מינימליסטיים או בצילום אותנטי כדי ליצור קשר אמיתי יותר.
הבחירות הבסיסיות של צבע ופונט הן כלי הבידול החזק ביותר:
שימוש פסיכולוגי בצבע: נבחר צבע ראשי שעדיין לא נתפס על ידי מתחרה דומיננטי, אך עדיין משדר את הערך הנכון. למשל, במקום "ירוק טבעי" (כמו כולם בתחום הבריאות), אפשר לבחור בירוק-מנטה או ירוק-ניאון כדי לשדר רעננות וטרנדיות.
פונט כזהות: פונט נדיר, ייחודי או מעוצב אישית יכול לגרום לכל מילה שהעסק שלך כותב להיות מזוהה מיידית (בדומה לפונט של קוקה קולה או נטפליקס).
בידול אמיתי נבנה לאורך זמן, כשהלקוח רואה את אותה שפה:
מערכת עיצוב (Design System): אני אבנה עבורך "ספר חוקים" גרפי קפדני. זה אומר שלא רק הלוגו ייראה טוב, אלא גם הסטורי באינסטגרם, חתימת המייל והמצגת העסקית – כולם יחלקו את אותה פלטת צבעים, אותם מרווחים ואותה שפה חזותית.
"רעש נמוך": עקביות יוצרת רוגע ויזואלי. כשהעיצוב שלך נקי, מאורגן ואלגנטי, הוא נשמע חזק יותר מול הרעש והבלגן של מתחרים שמשתמשים בכמה סגנונות עיצוב בו זמנית.
לסיכום: המטרה היא להפוך את המותג שלך לבלתי ניתן לחיקוי ולהפוך את השפה הגרפית שלך לטביעת האצבע העסקית שלך. הלקוחות יעצרו דווקא אצלך כי תיראה להם יותר מובחן, מקצועי ובלתי נשכח.
972502199465