חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מקום 1 בג’ודו למועדון סקורה

 

לוחמי הג'ודו מביה"ס לאומנויות לחימה של בן-חורין זכו בפעם השנייה במקום הראשון באליפות מחוז ירושלים וחיזקו את מעמדם כמועדון המוביל בארץ

 

באליפות ירושלים לקבוצות, זכתה במקום הראשון קבוצת לוחמי הג'ודו של מועדון סקורה מביה"ס לאומנויות לחימה של אלדד בן-חורין. זוהי פעם שנייה ברציפות שמועדון סקורה משתתף בתחרות הזו, לילדים בגילאי 9-11 וזוכה במקום הראשון.

התחרות על שם חיים לזמי, התקיימה במועדון תלפז, באווירה ספורטיבית וחגיגית. התחרות התנהלה בשיטת ליגה, תוך ספירת הניקוד על כל ניצחון בקרב לטובת המאזן הקבוצתי. כל הסבבים הסתיימו בניצחון מושלם של מועדון סקורה וכך זכתה קבוצת סקורה בגביע המקום הראשון ובמדליות זהב לחניכים.

מה שמשמח במיוחד את מאמני סקורה, איגור רומניצקי וסהר איתן, שהניצחון היה יפה, גם בזכות מגוון טכניקות ותרגילים מתקדמים אשר תורגלו רבות במועדון.

תחרות זו מאפשרת לבחון את העתודה הצעירה של המועדון לקראת אליפות ישראל ולגבש את הנבחרת הצעירה. חניכי קבוצת סקורה: ליאור רונס, נטע שפירא, אוהד רוטמן, דין מושקוביץ, דן לוי, אופק קווה, יואב גת-פלש.

המאמן, איגור רומניצקי: "ההישג שלנו הוא מצוין ומחזק את עמדתנו כאחד המועדונים החזקים בארץ. הצוות הצעיר, כולל בתוכו לוחמי ג'ודו חזקים במיוחד. אני מודה להם מאד על הרוח והדרך שהובילו לניצחון היפה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות