חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עצמאות כלכלית לנשים

 

את לא לבד בעסק. המרכז לטיפוח יזמות במודיעין בשיתוף היועצת לקידום מעמד האישה פתחו פרויקט ראשון וייחודי לטיפוח וקידום יזמות נשים בעיר

 

כ-100 נשים הגיעו בשבוע שעבר לערב הפתיחה של המרכז ליזמות נשים במודיעין מכבים רעות שהתקיים במרכז הרב תחומי.

תחת הכותרת "את לא לבד בעסק", יצא לדרך פרויקט חדשני בעיר שמטרתו לתת ליווי ותמיכה לנשים המעוניינות לפתוח עסקים ולנשים שכבר פתחו עסקים וזקוקות לתמיכה.

את הפרויקט מוביל המרכז לטיפוח יזמות במודיעין בשיתוף ד"ר אורנה מגר יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ומנהלת הקתדרה בעיר מודיעין.

לנשים שהגיעו לערב הפתיחה ניתנה הזדמנות לא רק להיחשף למידע אלא גם ליצור נטוורקינג. בכניסה הוצב שולחן עליו הציגו באות הערב כרטיסי ביקור מהם ניתן היה להתרשם על המגוון הרחב של תחומי עיסוק נשיים בעיר החל מקוסמטיקה, תזונה, אימון אישי, גרפיקה, רפואה משלימה ועוד.

לנה דימנט, מנהלת מט"י מודיעין: "במסגרת הפעילות של מט"י בשיתוף פעולה עם היועצת למעמד האישה, אנחנו רוצים לתת מעטפת ובסיס הכי רחב לפעילות נשים ביזמות עסקית. מעבר להרצאות, נטוורקינג, ליווי עסקי וחונכות עסקית ישנם נושאים נוספים שהם מאוד חשובים וקריטים לנשים שפתחו עסק ואין להן הרבה אפשרות לצבור מידע וליצור קשרים כמו בעיות בירוקרטיה מול רשויות, בעיות איסוף מידע של גופים שעוזרים ותומכים ועוד."

אורנה מגר: "מבחינת שיתוף הפעולה יצרנו מסגרת שנותנת מענה מערכתי ליזמות נשים. אנחנו משלבים גם משאבים כספיים ומקצועים כדי לתת מסגרת שתומכת בכל הרצף של יזמות נשים. החל מאישה שרוצה להגיע לעצמאות כלכלית, דרך יזמות עצמאית וכלה בנשים שכבר יש להן עסקים. כל מה שקשור בהעצמת נשים מבחינת מיומנות אישיות ומקצועיות בדרך להגשמת החלום".

במסגרת המרכז החדש תתקיים תוכנית שכוללת חמישה מפגשים שמטרתם לקדם נשים בעסקים. בחודש הבא יתקיים ערב על שיווק מקוון, "האינטנט ככלי שיווק בעסקים", עם דליה הורן מנכ"לית Marke Team. 

מפגשים נוספים: על "אומנות השכנוע" עם עו"ד יניב זייד שירצה על התאמה לקהל היעד, חידוד מסרים, מודעות לקצב ולזמן והגברת עניין אצל הצד השני. מפגש עם השחקנים רינה פדוה ועידו וייס שיסבירו על חוויה תיאטרלית לשיפור החשיבה היצירתית בעסק. מפגש עם ירון טבצ'ניק מומחה לביטוח פנסיוני ומפגש עם מירה קליין פכט מאמנת עסקית על ניהול זמן.

נשים המעוניינות להצטרף למרכז ליזמות נשים במודיעין מוזמנות להתקשר למט"י מור"ל 08-9771723.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות