חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

נפתחה עונת הכדורסל בעוצמה מודיעין

 

עונת הכדורסל שהחלה בחודש החולף היא ה-21 בסך הכך של המועדון, שהוקם בשנת 1997. אשתקד העפילה קבוצת הבוגרים לליגה א מתוך מטרה לייצר המשכיות

 

 עונת 2017/18 בפתח וההתרגשות ניכרת אצל ראשי מועדון עוצמה מודיעין בכדורסל. שמעון סלל רוה רודריגז מנהל המועדון זו העונה החמישית, לביא חלפי כרכז חברתי בעונתו הרביעית, כשהשנה ישמש גם כמנהל התפעול במועדון, ועבור אשר חגי, המנהל המקצועי זו העונה השלישית. שיתוף הפעולה בין השלושה הוכיח את עצמו עד עתה. העונה צפוי שינוי במיתוג עם צבעי מדים חדשים(שחור ואפור) ולוגו עדכני. 

שמעון סלל רוה רודריגז בפתיחת העונה"אנחנו פותחים את העונה החדשה אחרי שרעננו את הלוגו והתלבושות של המועדון, שמשקפים את התמורות וההתקדמות שחלו במועדון. עוצמה מודיעין הפכה שם דבר, ומיצבנו את עצמנו על המפה בעיר. יש לנו אוזן קשבת בעירייה, ומתחילים להפנים שם את העבודה הטובה שאנחנו עושים, ושאנחנו באמת זקוקים וראויים לתמיכה עירונית. אנחנו מגיעים להישגים יפים מאד וזה מגיע למעלה. בעונה שעברה קבוצת הבוגרים שלנו עלתה ליגה, שתי קבוצות במחלקת הנוער זכו באליפות ושתי קבוצות הגיעו למקום השני".

"חברת דוד ימין ו"ניצת הדובדבן" סניף ישפרו מודיעין, בניהולם של גיא ואורן רובינשטיין, הם נותני החסות החדשים שהצטרפו השנה. במקביל, בעוצמה ממשיכים לשים דגש על היבטים חברתיים, ומחזקים את התחום החברתי/קהילתי, מתוך אמונה שלמה, ששחקנים טובים צריכים להיות קודם כל בני אדם טובים יותר. 

פרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין בתיכון עירוני א’ הוכתר כהצלחה ונמשך גם השנה בפעם השלישית. רודריגז: "בעונה שעברה לקחנו בפעם הראשונה בהסטוריה את אליפות מחוז ירושלים לכיתות ז’-ח’, ואנחנו צופים לנבחרת הבית ספרית עתיד מזהיר. השחקנים שעלו השנה לכיתה ז’ עברו במהלך הקיץ אימונים עם אשר חגי, המנהל המקצועי של המועדון, שנועדו להכין אותם לעונה ולשנת הלימודים, וליצור תיאום ציפיות עם מי שנבחרו לייצג את בית הספר ואת המועדון ואת העיר, וצריכים ללמוד כיצד לשלב את היותם תלמידים עם היותם שחקני נבחרת, שנועדו לבלות יחד בשש השנים הקרובות, כשהמוטו של אשר חגי הוא "כולם למען אחד ואחד למען כולם". בשנת הלימודים 2017/18 יש לנו 3 שכבות בבית הספר. ז’, ח’ ו-ט’. היעד שלנו הוא תוך 3-4 שנים לעלות לליגת העל, ושבכל שכבה - י’, י"א וי"ב – נעפיל לליגת העל."

 אשר חגי, המנהל המקצועי: "בין המאמנים שלנו יש תחושה של משפחתיות. עבדתי בעשרות מועדונים בחיי, ולא זכור לי מארג כזה של יחסים בין המאמנים. תמיד יש מי שעוזר, ומי שיחליף, ואנחנו רואים רוח התנדבות כשמאמן צריך עזרה. הכל נעשה לא בכוח, אלא רק באווירה טובה. נוצר בין המאמנים מרקם חברתי מדהים. מבחינה מקצועית, יש גם תהליך התמקצעות. המאמנים יודעים שאפשר לצחוק איתי, אבל מקבלים את הדרך המקצועית שאני מתווה. הם יודעים מי עומד מולם, מעריכים אותי וסומכים עליי, ואת התוצאות אנחנו רואים בשטח."

לביא חלפי מרגיש את השינוי בעיקר בקרב השחקניות: "הקבוצות הולכות וגדלות והאיכות של השחקניות משתפרת, התווספו לנו קבוצות חדשות ועיקר ההצלחה במספרים היא כאן. יש פרישה מזערית לעומת שנים קודמות. אני זוקף את השינוי הזה לפעילות שאנחנו מקיימים בשיתוף עם עמותת "ערכים בספורט", ההדרכה שהם עושים למאמנים וכן הפעילות שאנחנו מקיימים איתם לבנות וגם להורים. הערכים האלה שאנחנו מקפידים להנחיל חלחלו והצליחו להביא לשינוי הרצוי."

גם מבחינת מעורבות המועדון בחיי הקהילה חלפי מבחין בהצלחה: "מבחינת הפעילות הקהילתית, גם השנה, כמו בשנים קודמות, קיימנו ימי פעילות עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", והשחקנים פגשו את החניכים והחונכים לפעילות חברתית והפעלות שונות, גם השנה נמשיך בפעילות זו, ונמשיך לרתום את כל המועדון לאיסוף סלי מזון למשפחות נזקקות ממודיעין, בשיתוף עם עמותת "מאור למודיעין" של איילת ליברמן-אברהמי ומירב הרשקו, שעושות פעילות חשובה ומבורכת כל השנה, וזו תהיה השנה השלישית שאנחנו משתפים איתם פעולה". 

עוד בשורה משמחת עבור המועדון היא הצטרפותם של נותני חסות חדשים למשפחת עוצמה. רודריגז "חברת דוד ימין ו"ניצת הדובדבן" סניף ישפרו מודיעין, בניהולם של גיא ואורן רובינשטיין, בחרו להעניק למועדון את חסותם, וילוו אותנו לאורך כל העונה. בקרוב נוכל לבשר על עוד נותני חסות שמצטרפים אלינו, ואני מבקש להודות לכל נותני החסות, שמאמינים בנו ומאפשרים לנו להתקיים ולהתקדם."

בקיץ החולף יצאו שחקני המועדון בפעם השנייה למחנה אימונים מקצועי בגראן קנריה בספרד, במקביל למחנה כדורסל מקצועי שהתקיים במודיעין בניהולו של אשר חגי. 
"אנחנו רואים את השיפור המקצועי בקרב השחקנים שלנו, גם בזכות מחנות האימונים, וגם בזכות האימונים האישיים, האימונים במסגרת סגל הזהב – האקדמיה לכדורסל ואימוני האתלטיקה שאנחנו מקיימים בקרב כל הקבוצות."

במקביל, בעוצמה ממשיכים לשים דגש על היבטים חברתיים, ומחזקים את התחום החברתי/קהילתי, מתוך אמונה שלמה, ששחקנים טובים צריכים להיות קודם כל בני אדם טובים יותר. גם פורום ההורים שלנו פעיל מאד, מלווה אותנו ומסייע לנו בחשיבה על דרכים לגדול, למען עתיד המועדון. המעורבות שלהם חשובה לנו מאד, ומראה שעוצמה היא באמת משפחה אחת גדולה".

פרויקט הכדורסל של עוצמה מודיעין בתיכון עירוני א’ הוכתר כהצלחה ונמשך גם השנה בפעם השלישית. רודריגז: "בעונה שעברה לקחנו בפעם הראשונה בהסטוריה את אליפות מחוז ירושלים לכיתות ז’-ח’, ואנחנו צופים לנבחרת הבית ספרית עתיד מזהיר. השחקנים שעלו השנה לכיתה ז’ עברו במהלך הקיץ אימונים עם אשר חגי, המנהל המקצועי של המועדון, שנועדו להכין אותם לעונה ולשנת הלימודים, וליצור תיאום ציפיות עם מי שנבחרו לייצג את בית הספר ואת המועדון ואת העיר, וצריכים ללמוד כיצד לשלב את היותם תלמידים עם היותם שחקני נבחרת, שנועדו לבלות יחד בשש השנים הקרובות, כשהמוטו של אשר הוא "כולם למען אחד ואחד למען כולם". בשנת הלימודים 2017-18 יש לנו 3 שכבות בבית הספר. ז’, ח’ ו-ט’. היעד שלנו הוא תוך 3-4 שנים לעלות לליגת העל, ושבכל שכבה - י’, י"א וי"ב – נעפיל לליגת העל."

 אשר חגי המנהל המקצועי פותח את העונה: "שמעון הוא איש כדורסל ולא עסקן, ויחד עם לביא, שהוא אדם מדהים ומכיר את כל השחקנים במועדון, אנחנו שלישייה שמאד מפרה אחד את השני. כולנו ממוקדי מטרה. אין כאן יריבות או אגו. לפני שחזרתי למועדון כמנהל מקצועי, הייתה תופעה של עזיבה של שחקנים. מאז שהגעתי, שחקנים שאני רוצה לא עוזבים את המועדון. אני שומר על השחקנים. השחקנים וההורים רואים שיש עבודה והשקעה ולא רוצים ללכת. ואפילו יש גם מי שעזב ורוצה עכשיו לחזור אלינו. אני מאמין בדרך שלנו ויודע שביחד נגיע רחוק."

לגבי סגל המאמנים יש לחגי רק מילים טובות: " בין המאמנים שלנו יש ממש תחושה של משפחתיות. עבדתי בעשרות מועדונים בחיי, ולא זכור לי מארג כזה של יחסים בין המאמנים. תמיד יש מי שעוזר, ומי שיחליף, ואנחנו רואים רוח התנדבות כשמאמן צריך עזרה. והכל נעשה לא בכוח, אלא רק באווירה טובה. נוצר בין המאמנים מרקם חברתי מדהים. מבחינה מקצועית, יש גם תהליך התמקצעות. המאמנים יודעים שאפשר לצחוק איתי, אבל מקבלים את הדרך המקצועית שאני מתווה. הם יודעים מי עומד מולם, מעריכים אותי וסומכים עלי, ואת התוצאות אנחנו רואים בשטח."

לביא חלפי גם הוא פותח עונה חדשה: "הקבוצות הולכות וגדלות והאיכות של השחקניות משתפרת, התווספו לנו קבוצות חדשות ועיקר ההצלחה במספרים היא כאן. יש פרישה מזערית לעומת שנים קודמות. אני זוקף את השינוי הזה לפעילות שאנחנו מקיימים בשיתוף עם עמותת "ערכים בספורט", ההדרכה שהם עושים למאמנים וכן הפעילות שאנחנו מקיימים איתם לבנות וגם להורים. הערכים האלה שאנחנו מקפידים להנחיל חלחלו והצליחו להביא לשינוי הרצוי."

 גם בקרב השחקנים חלפי רואה פירות לעמלו. "המשכנו את הפעילויות ושימרנו את הקיים. השחקנים חגגו ימי הולדת במסגרת הקבוצתית, יצאו יחד לפעילות משותפת כמו סרט או באולינג, וגם למשחקי כדורסל חשובים, קיימנו אימונים משותפים לשחקנים ולהוריהם, ערכנו לילות לבנים של כדורסל וגיבוש חברתי לשכבות גיל שלמות, מספר קבוצות יצאו יחד לבית התפוצות ועוד. מבחינת הפעילות הקהילתית, גם השנה, כמו בשנים קודמות, קיימנו ימי פעילות עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו", והשחקנים פגשו את החניכים והחונכים לפעילות חברתית והפעלות שונות, גם השנה נמשיך בפעילות זו, ונמשיך לרתום את כל המועדון לאיסוף סלי מזון למשפחות נזקקות ממודיעין, בשיתוף עם עמותת "מאור למודיעין" של איילת ליברמן-אברהמי ומירב הרשקו, שעושות פעילות חשובה ומבורכת כל השנה, וזו תהיה השנה השלישית שאנחנו משתפים איתם פעולה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות