חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נערים מהעיר ישתתפו במשלחת ”זרעים של שלום”  

 

בסוף השבוע הקרוב ייצאו חמישה בני נוער, מסיימי כיתה ט’, ממודיעין מכבים רעות למשלחת ”זרעים של שלום”, בה ייצגו את ישראל ביחד עם 47 נערים נוספים מכל מהארץ. התלמידים הם: איתמר ביגמן ותמיר נדלר מעירוני ג’ ע”ש מוטה גור, אמיר קטן ויאן גולדמן מעירוני ה’ ואופיר ציטר מעירוני א’.

 

בסוף השבוע הקרוב ייצאו חמישה בני נוער, מסיימי כיתה ט’, ממודיעין מכבים רעות למשלחת "זרעים של שלום", בה ייצגו את ישראל ביחד עם 47 נערים נוספים מכל מהארץ. התלמידים הם: איתמר ביגמן ותמיר נדלר מעירוני ג’ ע"ש מוטה גור, אמיר קטן ויאן גולדמן מעירוני ה’ ואופיר ציטר מעירוני א’.

 ארגון "זרעים של שלום" החל לפעול בשנת 1993 במטרה לאפשר לבני נוער צעירים מהמזרח התיכון להיפגש במקום ניטרלי, הרחק מאירועי היומיום של האזור. מידי קיץ יוצאים עשרות נציגים מישראל למחנות קיץ במדינת מיין שבארצות הברית, שם הם נפגשים ופועלים ביחד עם בני נוער מהרשות הפלשתינית ומהמדינות מצרים, ירדן, מרוקו, קטאר, טוניס, תימן וארצות הברית. כמו כן, במחנות אלה משתתפים גם נציגים מיוון, מטורקיה, מקפריסין, ממדינות הבלקן, מהודו, מפקיסטן ומאפגניסטן. המשלחת מישראל היא אחת הגדולות, ונציגיה מהווים כ-40% מכלל המשתתפים.

מחנות הקיץ של "זרעים של שלום" מאפשרים מפגש והיכרות בין בני נוער מתרבויות שונות וממדינות שונות. הנערים והנערות לומדים להכיר את השונה ולחפש מכנה משותף. בנוסף לפעילויות ספורט וגיבוש, נעשות בכל יום שיחות דו-קיום על נושאים אקטואליים, דרכן מכירים בני נוער מגוון תרבויות, דתות ואמונות, מפתחים הבנה וסובלנות לאחר ושוברים את המחיצות.

 כשבוע לפני יציאתם למשלחת במיין, שתימשך כשלושה שבועות, נפגשו חמשת נציגי העיר עם ראש העיר, חיים ביבס, ששמע מהם על שלבי המיון הרבים שעברו, ברמה הבית ספרית והארצית, שכללו גם סמינרים והכשרות. הנערים סיפרו לו, ולסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, וראש מינהל החינוך, בתיה שוכן-אורבוך, שנכחו בפגישה גם כן, על ההתרגשות, על החששות ועל מה שצפוי להם במשלחת המיוחדת. לבסוף, חילק להם ביבס סיכות וחומר על מודיעין מכבים רעות, אותו יוכלו לתת לנערים שיפגשו ויתעניינו בעיר, ואיחל להם בהצלחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות