חיפוש

 

 
לדף הבית >>     Seo Rush תוכן שיווקי >>

מה לשים בתיק לידה? רשימה שלא מפספסת

 

תמיד מספרים לנו כי ההיריון והלידה, אלו חוויות מעצימות, משנות חיים, כאלו שאי אפשר להתכונן אליהן. מצד אחד, אין ספק כי גוף האישה הוא פלא אמיתי, לגדל תינוק חדש בתוך הגוף, להביא אותו לאוויר העולם, הוא משהו ששייך למי שיש להן כוחות בלתי נתפסים

 

תמיד מספרים לנו כי ההיריון והלידה, אלו חוויות מעצימות, משנות חיים, כאלו שאי אפשר להתכונן אליהן. מצד אחד, אין ספק כי גוף האישה הוא פלא אמיתי, לגדל תינוק חדש בתוך הגוף, להביא אותו לאוויר העולם, הוא משהו ששייך למי שיש להן כוחות בלתי נתפסים. מהצד השני, הרי שאין אחת שלא מספרת בסוד, על כל הרגעים המורכבים לאחר הלידה, על הכאבים באגן, בנרתיק, על הפריטים האלו שהיא שכחה להביא לחדר הלידה. אנחנו כאן כדי לעשות לך סדר ובעיקר, כדי לאפשר לך להתכונן כמו שצריך ליום המיוחד. את תיק הלידה כדאי לארוז בתחילת החודש השמיני, כל עוד מדובר על היריון תקין כמובן. יש מי שיולדות בשבוע 44 ויש מי שמקדימות כבר בשבוע 36. משום שאת לעולם לא יכולה לדעת בוודאות מתי זה יקרה, תמיד טוב להגיע מוכנה מראש. 

אז מה הדברים שחשוב לזכור, עכשיו נעשה קצת סדר 

ראשית, אנחנו רוצות להרגיע אותך ולהזכיר כי אין משהו שאי אפשר לרכוש בבית המרחקת או בחנות הסמוכה. כך שגם אם לא תצליחי לחשוב על הכל, יש תמיד היכן לרכוש את המוצר המדוייק לך. אנחנו רוצות לחלק את הפריטים בתיק הלידה לשלוש קבוצות:  

  • פריטים חיוניים ליולדת הטרייה: בבית החולים יש רק כמה דברים בסיסיים, לעולם לא תמצאי שם את כל מה שאת יכולה למצוא בבית שלך. לכן, אל תשכחי מברשת שיניים, מברשת שיער, את השמפו והמרכך שלך ואת הדורדוראנט. אל תשכחי כי את עתידה ללדת, כלומר, את צריכה להביא כמה פריטים החיוניים למצב הייחודי הזה. כמו למשל בקבוק פרי לשימוש אחרי לידה, בקבוק מיוחד המיועד לשטיפה של האזור האינטימי לאחר הלידה. אל תשכחי כי הנרתיק עלול להיות נפוח ומגורה, לכן חשוב לתת לו את המענה המתאים עבורו. 
  • פריטים לטיפול בתינוק החדש: החל בחיתולים לתינוקות וכלה במוצץ במידת הצורך, שימי לב והביאי את הפריטים החשובים ביותר ליום או יומיים הראשונים שלכם ביחד. 
  • פריטים שיעשו לך טוב במהלך הלידה:  יש מי שהלידה שלהן עוברת בקלות ובפרק זמן קצר ויש מי שממתינות שעות ארוכות. לאחר הלידה, יש כמה ימים להתאוששות ולא תמיד יש מה לעשות. לכן, הביאי מחשב או טבלט, אל תשכחי מטען ואם את מעדיפה להביא מצעים משלך או כל דבר שיעשה לך טוב בבית החולים, הרי שאין שום סיבה לא להביא שיהיה לך. 

 

את לא חייבת לחשוב על הכל בעצמך 

אנחנו כאן כדי להציע לך מגוון של ערכות מיוחדות לחדר הלידה, אותן את יכולה להזמין גם דרך האתר. אנחנו יודעות כי ההכנות ללידה עלולות לעורר הרבה מתח וחשש, לכן ייצרנו ערכות מיוחדות, מתוך ניסיון בעבודה עם אינספור נשים נרגשות כמוך ממש. אצלנו תמצאי בקבוק פרי כמובן, לשטיפה של האיזור האינטימי, המגורה והכאוב. אגב, המוצר מתאים לשימוש גם עבור מי שיש להן תפרים וגם עבור מי שסובלות מטחורים וכיוצא באלו. אנחנו מחזיקות במגוון של שמנים מיוחדים וחומרים טבעיים, במטרה לעזור בתהליכי ההתאוששות וההחלמה. 

להפוך לאמא טרייה זה אף פעם לא פשוט, גם אם לפעמים זה נראה כאילו אצל אחרים הכל הולך בקלות, דעי כי את ממש לא האם היחידה אשר נדרשת להתמודד עם רגשות חדשים לא מוכרים, כאב ואי נוחות וכמובן, אימהות טרייה. אנחנו כאן, כדי להעניק לך את המוצרים שיהפכו את האירועים המרגשים הללו, קצת יותר נעימים. מוזמנת להציץ באתר ולהתרשם בעצמך. 

קרדיט תמונה: UNSPLASH

עירית מודיעין

 

 
 
 
היכן מחביאים גופה

היכן מחביאים גופה

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות