חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מחסומים כנגד גניבות רכבים

 

העירייה הגבירה את הפעולות למניעת גניבות רכבים ברחבי העיר. 

 

בעירייה עדכנו השבוע כי כבר החל משבוע שעבר הוצבו מחסומים במיקומים אסטרטגיים שונים בעיר, בשעות הלילה. זאת כחלק ממהלך אבטחתי נרחב שנועד למנוע ככל הניתן את גל גניבות הרכבים המתרחש בתקופה האחרונה. הפעילות נעשית על ידי אגף הביטחון והחירום בעירייה באמצעות ניידות הביטחון והשיטור העירוני ובתיאום ובשיתוף פעולה עם משטרת מודיעין. מיקומם של המחסומים משתנה בהתאם לניתוח של השטח המבוצע מדי יום, פעילות אשר צפויה להימשך בתקופה הקרובה כל עוד נדרש.

פעילות זו מצטרפת לאכיפה השוטפת שמבצע אגף ביטחון וחירום, הכוללת סיורים יזומים ברחבי העיר ובדגש על אתרי בנייה בשכונות החדשות. ראש האגף, שמוליק כהן, קיים לאחרונה פגישה עם מפקד גזרת קו התפר בצה"ל, אשר בעקבותיה נחסמו, גם הפרצות בגדר, דבר שמפחית גם הוא את בעיית פריצות וגנבות הרכבים.

מהלך נוסף חשוב שקורם גם הוא עור וגידים בימים אלה, הוא הקמתם של משמרי שכונות אשר התחילו לפעול לאחרונה. כרגע מדובר בשכונות נופים, ציפורים, הנחלים וכרמים בהן תושבים מעורבים ואכפתיים, אשר משמשים בהתנדבות כמעטפת לחיזוק תחושת הביטחון וכעיניים נוספות באמצעות סיורי שטח בלילות והגברת הנוכחות וההרתעה.

תושבים שמעוניינים להצטרף למשמר שכונה יכולים ליצור קשר עם אגף ביטחון וחירום בטלפון 08-9394613. 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות