חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

5 סיבות לשקול לעבור להיות עצמאי

 

יש הרבה סיבות שבגללן כדאי לנו לעשות את המעבר מעובדה כשכירים לעבודה כעצמאיים. כדאי לנו לשקול לעבור להיות עצמאיים בעבודה שלנו 

 

יש הרבה סיבות שבגללן כדאי לנו לעשות את המעבר מעובדה כשכירים לעבודה כעצמאיים. כדאי לנו לשקול לעבור להיות עצמאיים בעבודה שלנו כי:

-        כך אנחנו יכולים לקבוע את סדר היום שלנו לבד

-        אנחנו יכולים לקבוע כעצמאיים כמה נרוויח מדי חודש

-        אנחנו יכולים כעצמאיים לקבוע לבד כמה שעות נעבוד ביום

-        עבודה כעצמאיים יכולה להיות מספקת יותר מבחינה מקצועית

-        עבודה כעצמאיים יכולה לאפשר לנו לבטא יותר את הכישורים האישיים שלנו

בסופו של דבר, אנשים רבים שיש להם יכולת עבודה עצמאית וניהול עצמאי יכולים לעשות את המעבר בלבד שקט ולהפוך להיות עצמאיים.

האם עבודה כעצמאי נוחה יותר מעבודה כשכיר?

עבודה כעצמאי יכולה להיות הרבה יותר נוחה מעבודה כשכיר. כאשר אנחנו פונים לרואה חשבון בשביל הקמת עסק זעיר (ככה), אנחנו יכולים לשפר את תנאי העבודה שלנו. כאשר אנחנו בעלים של עסק עצמאי אנחנו אדונים לעצמנו ואנחנו לא צריכים למלא כרטיס נוכחות או לדווח למנהל שלנו על השעות בהם עבדנו במהלך היום. כאשר אנחנו יכולים לקבוע לבד את היקף העבודה שלנו ואת שעות העבודה שלנו איכות החיים שלנו יכולה להיות הרבה יותר נוחה וטובה.

באילו מקצועות אפשר לעבור כעצמאי?

כמעט בכל מקצוע אפשר לעבוד כעצמאי מרופא שיש לו מרפאה פרטית ועד מורה פרטי שמלמד שיעורים פרטיים. אם אנחנו לא בטוחים אם מתאים לנו להיות עצמאיים ולא שכירים – אנחנו יכולים לפתוח עסק קטן ולנהל אותו לצד העבודה שלנו כשכירים. כך למשל אנחנו יכולים לספק שירותים כמתכנתים עצמאיים לצד כך שנעבוד בחברת הייטק גדולה.

איך עבודה כעצמאי יכולה לאפשר לנו לעבוד מהבית?

עבודה כעצמאי יכולה פעמים רבות לאפשר לנו לעבוד מהבית. אם אנחנו רוצים לעבוד מהבית – אז הבחירה להפוך להיות עצמאיים יכולה להתאים לנו מאוד. עבודה מהבית יכולה לאפשר לנו לעבוד מכל מקום בעולם מארצות הברית ועד ישראל ולספק שירותים לכל מקום בעולם מאירופה ועד אוסטרליה או דרום מזרח אסיה. בשביל שנוכל לעבוד מהבית אנחנו צריכים לבחור לעבוד כעצמאיים בתחומים שאפשר להעניק בהם שירותים דרך הזום או דרך האינטרנט כמו מקצועות המחשב, טיפולים פסיכולוגיים או מקצועות אחרים.

בסופו של דבר, המעבר מלהיות שכיר בחברה להיותנו עצמאיים ובעלי עסק עצמאיים הוא מעבר משמעותי מאוד. אם אנחנו רוצים להפוך להיות עצמאיים בעבודה שלנו אנחנו לא צריכים לפחד מכך. עבודה כעצמאיים יכולה להשתלם לנו מאוד גם מבחינה מקצועית וכספית וגם מבחינת אורח החיים האישי שלנו עם בני המשפחה שלנו. אם אנחנו רוצים לשפר את אורח החיים שלנו ואנחנו מרגישים שאנחנו צריכים שינוי – אז כדאי לנו כבר מחר להפוך להיות בעלי עסק עצמאיים שמחליטים לבד איזה סדר יום יהיה להם ועם איזה לקוחות הם יעבדו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות