חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין מציגה: המקום החמישי בידינו

 

החבורה של דני רודיטי נכנסה למאני טיים בצורה הכי טובה שיכולה להיות עבורה. כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה הסדירה, הקבוצה טיפסה למקום שמוליך לפלייאוף, אחרי ניצחון דחוק 0:1 על מ.ס. ב”ש/ וגם: כל תוצאות משחקי קבוצות עוצמה

 

עירוני מודיעין ארחה את מ.ס. באר שבע, כשהיא יודעת שניצחון שלה יקפיץ אותה למקום החמישי הנכסף, מאחר וצעירי רהט, החמישית בטבלה עד המחזור שהיה, הייתה חופשיה ממשחקים. חניכיו של דני רודיטי עשו את העבודה עם ניצחון קטן-גדול 0:1 במסגרת המחזור ה-28 של ליגה ב’ דרום ב’.
איסלם אלזינטי כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-59. היה זה שערו השלישי ברצף של השחקן, שהגיע לעירוני מודיעין בחלון ההעברות של חודש ינואר. בשבוע הבא אולי משחק העונה של החבר’ה ממודיעין, כשיתארחו אצל באר שבעית נוספת, מכבי ב"ש, השביעית, שגם לה שאיפות להשיג את המקום החמישי. הבאר שבעים עם 34 נק’, שתיים פחות מעירוני מודיעין. מכבי ב"ש תעקוף את מודיעין, במידה ותנצח אותה ביום שישי. קבוצה נוספת עם שאיפות להשתחל לפלייאוף היא בני יצ’אלאל השמינית, שגם לה, כמו למכבי ב"ש, 34 נקודות.
אם כך, המאבק הפך להיות מרובע לקראת שני המחזורים האחרונים בעונה הסדירה - עירוני מודיעין, צעירי רהט, מכבי ב"ש ויצ’אלאל, לכולן חלום אחד, להיכנס לחמש הגדולות בעוד שבועיים. עירוני מודיעין יודעת שהכל תלוי בה - שני ניצחונות של הקבוצה יזכו אותה בוודאות בעלייה למשחקי הגמר, בלי קשר לתוצאות יריבותיה. במשחק נוסף תתארח צעירי רהט בנתיבות מול עירוני המקומית. בני יצ’אלאל תהיה חופשית, ולכן תהיה בנחיתות מול שאר הקבוצות במאבק המסקרן, מאחר ולהן תהיה אפשרות להגדיל את הפער ממנה, כשייוותרו שלוש נקודות בלבד בקופה.
דני רודיטי, מאמן עירוני מודיעין: "ניצחון חשוב בהחלט. קשה לשחק מול קבוצה שמסתגרת, כזו שלא פוחדת לצאת למתפרצות. אני שמח שידענו להתמודד עם זה, והשכלנו להבקיע. זה בידיים שלנו עכשיו, אנחנו תלויים בעצמנו, ואני רוצה להאמין שננצח בשבוע הבא, ונבטיח את המקום החמישי".

כדורסל - קבוצת ילדים ב’ של המאמן ארז משולם עשתה סיבוב שני יפה, והספיקה לצבור יותר ניצחונות מכל הסיבוב הראשון יחדיו. בינתיים, נזקף לקבוצה רק הפסד אחד, כשהמשחק האחרון היה ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, שרובם הסתיימו בהפרשים גבוהים, מול שלוש קבוצות שהילדים של ארז הפסידו להן בסיבוב הקודם. המשחק בשבוע האחרון היה דרבי של עוצמה מודיעין, כשקבוצת ילדים ב’ של ארז משולם שיחקה נגד ילדים ב’ של יאיר פרסטמן.

בסיבוב הראשון הילדים של ארז הפסידו לילדים של יאיר בנקודה אחרי הארכה, לאחר שהובילו כל המשחק, כשהשיא היה 16 נקודות הפרש. בסיבוב השני הם רצו לגמול על ההפסד. המאמן ארז משולם: "פתחנו את המשחק עם אמיתי סמרה, אוהד בן נעים, שקד בלוקה, אמיר דייטש ושלו פרץ. המשחק נפתח כששקד בלוקה הצטיין וקלע ברבע הראשון שבע נקודות מתוך ה-17 של הקבוצה. השחקנים שלי הציגו הגנה טובה ושליטה בריבאונד, והרבע נגמר בתוצאה 17-23 לזכותנו. ברבע השני, אחרי שהשתחררו קצת, הקבוצה מנגד של יאיר קלעה לא מעט. בגלל דקות לא טובות של השחקנים שלי, ירדנו למחצית בתוצאה 33-35.

ברבע השלישי השחקנים שלי חזרו לעצמם, עם הגנה מצוינת ומתפרצות, בשילוב שליטה בריבאונד. הרבע נגמר בתוצאה 17-9. ברבע האחרון הלחץ דיבר, והקבוצה של יאיר שיחקה טוב ומשוחרר, וצמצמה עד לשלוש נקודות הפרש, שלוש שניות לסוף. הקבוצה היריבה זרקה עונשין. השחקן של יאיר קלע את הראשונה והחטיא את השנייה. הריבאונד היה שלנו וסיימנו בניצחון בהפרש של שתי נקודות, 63-61. 

קלעים בולטים: שקד בלוקה 16 נק’, אמיתי סמרה 17 נק’ ו-7 אסיסטים, מאור בן סלמון שמונה נק’.

 תוצאות משחקי קבוצות מועדון כדורסל עוצמה:

עוצמה מודיעין בוגרים אשר מול רחובות ניצחון חוץ 79 - 50

עוצמה מודיעין נשים שלומי מול אשקלון ניצחון חוץ 53 - 38

עוצמה מודיעין נערים ב’ לאומית דביר מול הפועל תל אביב הפסד ביתי 74 - 80

עוצמה מודיעין נערים ב’ לאומית אמיר מול יבנה הפסד ביתי 58 - 68

עוצמה מודיעין נערות שגיא מול אשדוד ניצחון ביתי 73 - 11

עוצמה מודיעין ילדות שגיא מול אס"א ירושלים הפסד חוץ 38 - 48 

עוצמה מודיעין ילדים א’ לאומית אמיר מול בית דגן ניצחון חוץ 53 -47

עוצמה מודיעין ילדים א’ מיכאל מול גדרה ניצחון חוץ 62 - 53.

עוצמה מודיעין ילדים א’ יואל מול ברנר הפסד ביתי 44 - 84

עוצמה מודיעין ילדים ב’ דביר מול נס ציונה ניצחון חוץ 54 - 42

עוצמה מודיעין ילדים ב’ ארז מול ילדים ב’ יאיר ניצחון ביתי 63 - 61

עוצמה מודיעין קטסל א’ יאיר מול גזר/נען ניצחון ביתי 52 - 51

עוצמה מודיעין קטסל א’ אבי מול מכבי רחובות ניצחון חוץ 51 -28

עוצמה מודיעין קטסל א’ שגיא מול מזכרת בתיה ניצחון חוץ 70- 47 

עוצמה מודיעין קטסל ב’ ארי מול קטסל ב’ אלדד ניצחון 41 - 32

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות