חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אופניים תקינים מצילים חיים

 

לקראת תחילת שנת הלימודים מוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה והבטיחות בדרכים, אילן יאיר בן סעדון, בשיתוף עם נשיא מועדון רוטרי מודיעין, פליקס גליק, וחנויות האופניים בעיר מהלך כלל עירוני לבדיקה חינמית של תקינות אופני הרכיבה

 

לקראת תחילת שנת הלימודים מוביל סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה והבטיחות בדרכים, אילן יאיר בן סעדון, בשיתוף עם נשיא מועדון רוטרי מודיעין, פליקס גליק, וחנויות האופניים בעיר מהלך כלל עירוני לבדיקה חינמית של תקינות אופני הרכיבה. מהלך זה נועד לצמצם את מספר תאונות הדרכים בהם מעורבים רוכבי האופניים.

במהלך השבועות האחרונים ביקרו בן סעדון ונציגי רוטרי בכל חנויות האופניים בעיר ותיאמו עימם כי כל תושב העיר שיגיע לאחת מהחנויות המשתתפות בתכנית, ייהנה בתקופה שבין יום ראשון 7.8.2016 ועד ליום שישי 19.8.2016 מבדיקת תקינות של האופניים, כאשר במידה ויימצאו ליקויים באופניים תינתן לרוכבים אפשרות לתקן את הליקוי באותה חנות בהנחה על התיקון ועל האביזרים השונים הנדרשים. 

רשימת החנויות המשתתפות במהלך זה:

אופני העיר, מרכז קאנטרי סנטר, 08-9707589.

ECOFUN , רח’ עמק זבולון מרכז קייזר קומה ב’, 08-8528585.

ROZEN&MEENTS  רח’ הקדר 12מתחם ONE HOME בחניון, 08-9267346.

מודיעין ריידרס, רח’ צאלון 21 מודיעין סנטר, 08-8646460.

חשמלית מודיעין, קניון עזריאלי מודיעין קומה מינוס 1 שורה 7, 077-5008645.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק התחבורה ובטיחות בדרכים, אילן יאיר בן סעדון: "נושא הבטיחות בדרכים ושמירה על שלום התושבים בכלל וילדינו בפרט עומד לנגד עיננו ולכן יחד עם "רוטרי מודיעין" יצאנו בקול קורא לכל חנויות האופניים לפתוח את דלתן ולסייע בשמירת תקינות האופניים. חמש חנויות נענו בשמחה לפנייה ואני מזמין כל מי שיכול לסייע בכך להצטרף ולהושיט יד. אני מזמין אתכם, ציבור רוכבי האופניים, לנצל הזדמנות זו ולבדוק את האופניים שכן הוכח לא פעם שאופניים תקינים מצילים חיים."

נשיא מועדון רוטרי, פליקס גליק: "מועדון רוטרי פועל מזה שנים לקידום המודעות לבטיחות בדרכים. השנה הצלחנו להרחיב את היריעה ולאפשר לרוכבי האופניים לקבל בדיקת תקינות ללא עלות. שיתוף פעולה זה מאפשר לנו לעזור לכם ההורים בשמירה על בטיחות הילדים, כי כולנו יודעים שאופניים תקינים מצילים חיים."

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות