חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חגיגה זכויות הילד במיני ישראל

 

את השבת הקרובה אפשר לבלות בפארק מיני ישראל ליד לטרון. במסגרת אירועי יום הילד הבינלאומי תתאפשר כניסה חינם לילדים עד גיל 16. מחר תתארח בפארק בובת בוב ספוג בגודל אנושי

 

פארק מיני ישראל בשיתוף ערוץ ניקלודיאון ישראל, המועצה לשלום הילד ומגזין ’להיות הורים’ של מעריב, חברו לציון אירועי יום הילד הבינלאומי 2006.

החל משבת (18.11) ועד יום שני (20.11) יצויין יום הילד הבינלאומי, שלושה ימים במהלכם תתאפשר כניסה חינם לפארק מיני ישראל ילדים עד גיל 16 לשלל פעילויות בנושא זכויות הילד ופגישה אישית עם בוב ספוג בגודל אמיתי.

האירועים, יחלו בפארק מיני ישראל מחר אז תתארח בובת בוב ספוג מכנסיים מרובעים בגודל אנושי אשר תסייע ותלווה את הילדים בכתיבת זכויותיהם על גבי קיר גדול אשר יוקצה לכך בפארק.

ביום שני בשעה 16:00 – תיבחר ההצעה הטובה ביותר שתזכה את כותבה בפרסים מתנת "ישפאר", פארק מיני ישראל ומעריב כתבי עט.

הנהלת מיני ישראל וענני תקשורת, יזמי הארוע, מסרו כי "מיני ישראל הוא המקום האידיאלי לתת מקום לחופש הביטוי מאחר והמקום מייצג את כל היפה והטוב בארצנו ומה יותר ייצוגי ממדינת ישראל הקטנה לחקיקת חוקים הבאים להגן ולשמור על ילדיה".

עוד נמסר כי "מחשבה נוספת אשר הובילה לקיום ארוע זה, היא הרצון לאפשר לכל ילד להגיע לבקר בפארק, שאנו מנהליו מאמינים כי חובה על כל ילד לבקר בו ולו פעם אחת. באופן זה גם ילדים משכבות חלשות יוכלו להגיע לביקור בפארק במסגרת משפחתית".

מיני ישראל, פארק המיניאטורות בלטרון. לפרטים: 08-9222444.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות