חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קוראים בקול

 

חיים ביבס קורא למשרד החינוך לצרף את מודיעין לפרויקט החדשני לעידוד הקריאה. אם ילדיכם לא קוראים בשעות הפנאי אז לפחות שישמעו ספרות קלאסית בכיתה. ביבס: "אין שום סיבה שמודיעין לא תצורף"

 

סגן ומ"מ ראש העיר, חיים ביבס קורא השבוע למשרד החינוך לצרף את העיר מודיעין לפרוייקט ’’קוראים... וזה הקול!’’, פרויקט חדש של המרכז לטכנולוגיה חינוכית ומשרד החינוך.

לדברי ביבס המרכז לטכנולוגיה חינוכית מפעיל השנה תוכנית חדשנית בבתי ספר, שמטרתה עידוד וקידום הקריאה החופשית של תלמידים בכיתות ד’ – ח’. התוכנית, לה שותף משרד החינוך, החלה לפעול השנה בכ-95 בתי ספר יסודיים ועל יסודיים ברחבי הארץ, ובהם כ-370 כיתות.

מתברר כי מודיעין לא נכללת ברשימת הישובים שזכו לקבל את התוכנית שפועלת בכ-15 יישובים: אשדוד, באר שבע, קריית אונו, הרצליה, חדרה, חצור הגלילית, ירושלים, כפר קרע ובאקה אלע’רביה, כפר שמריהו, נס ציונה, נתניה, פתח תקווה, רמלה, רמת השרון ותל אביב.

במסגרת התוכנית יקראו המורים בקול בפני תלמידיהם מתוך ספרים איכותיים שנבחרו על ידי ועדת מומחים בראשות פרופ’ זהר שביט מאוניברסיטת תל אביב. בנוסף יינתו לתלמידים שוברי קניה של "סטימצקי" שיאפשרו להם לרכוש ספרים בחנויות הרשת תמורת 20 שקל בלבד.

ביבס מדבר בשבחי התוכנית שתעודד את הקריאה בספרים ובכך תתרום גם להצלחה בקריאה ובכתיבה לא רק בגיל הרך אלא לאורך כל שנות הלימודים. "אין שום סיבה שמודיעין לא תצורף לפרוייקט של המרכז לטכנולוגיה חינוכית יחד עם הרצליה, כפר שמריהו, רמת השרון ועוד רשויות. בטח כאשר מדובר בפרוייקט ייחודי קלאסי לעיר מודיעין."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות