חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

בחירות בדמוקרטי

 

בבית הספר הדמוקרטי במודיעין התקיימו הבחירות הכי דמוקרטיות. עם כל כך הרבה מצביעים ומועמדים, עדיין סופרים את התוצאות

 

בבית הספר הדמוקרטי ע"ש נדב במודיעין התקיימו בסוף השבוע האחרון הבחירות לוועדות השונות. בבחירות נטלו חלק מאות תלמידים, אנשי צוות והורים. בשל מספר המצביעים ומספר המועמדים הרב, התוצאות יפורסמו רק בעוד מספר ימים.

בדמוקרטי ע"ש נדב מאמינים כי לתלמידים, להורים ולאנשי הצוות זכות שווה להשפיע על הנעשה בבית הספר ועל כן כל התפעול היומיומי של בית הספר נעשה באמצעות וועדות המורכבות מכלל חברי הקהילה. ההחלטות העקרוניות נקבעות בהצבעות בפרלמנט הפועל בבית הספר כאשר גם בו לתלמידים, להורים ולצוות ישנה זכות הצבעה שווה.

תהליך הבחירות מתרחש מידי שנה בבית הספר כחלק מתפיסת החינוך הדמוקרטית ולפיה לתלמידים קיימת זכות שווה בקביעת הנעשה בבית הספר. יכולת ההשפעה של כל תלמיד באה לידי ביטוי גם בכך שבכל אחת מהוועדות בבית הספר קיים איזון בין מספר ההורים, אנשי הצוות וההורים.

כמו בבחירות הכלליות בארץ, הבחירות בדמוקרטי מאפשרות לכל תלמיד לבחור בנציג המייצג את דעותיו בצורה הקרובה ביותר ואשר יפעל לקידום החלטות ופעולות הקרובות לתפיסותיו. מספר החברים בכל וועדה מתפרסם לקראת הבחירות, והמועמדים רשאים לערוך תעמולת בחירות באמצעות שלטים ועזרים שונים אחרים.

בבחירות שנערכו בסוף השבוע האחרון השתתפו מאות מחברי הקהילה שבחרו בנציגים השונים לוועדות כמו תקציב, תרבות, ספורט, אירועים, טיולים, ביקורים ועוד. כמו כן התקיימו בחירות לתפקיד יו"ר הפרלמנט. הוועדות להן הוגש מספר המועמדים הרב ביותר הן ועדות הספורט והטיולים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות